НАСКРІЗНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Альона Василівна КОНДРАТЬЄВА
http://orcid.org/0000-0003-2059-3686

Анотація

У статті розглянуто поняття і сутність наскрізних змістових ліній. Розкрито особливості впровадження наскрізних змістових ліній в початковій школі. Зазначено, що процес навчання й соціалізації учнів початкової школи завдяки впровадженню наскрізних змістових ліній буде оптимальним на основі використання комунікативного та особистісно орієнтованого навчання, активних та інтерактивних технологій і методів навчання, навчальної проектної діяльності.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КОНДРАТЬЄВА, А. В. (2020). НАСКРІЗНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3861
Розділ
Статті
Біографія автора

Альона Василівна КОНДРАТЬЄВА, Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради

кандидатка філософських наук, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти,

Посилання

Про затвердження Державного стандарту базо-вої і повної загальної середньої освіти : Постано-ва КМ України №1392 від 23 листопада 2011 року. URL: https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/28030/.

Про затвердження Державного стандарту поча-ткової освіти : Постанова КМ України № 87 від 21 лютого 2018 року. URL: https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/59891/.

Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної сере-дньої освіти у 2019/2020 навчальному році : лист МОН України № 1/11-5966 від 01.07.2019 р. URL: https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/65024/.

Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 кл. закладів загальної середньої освіти : на-каз Міністерства освіти і науки України №1272 від 08 жовтня 2019 року. URL: https://mon.gov.ua/ua/ npa/pro-zatverdzhennya-tipovih-osvitnih-program-dlya-1-2-klasiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti.

Комлягіна В.Д. Соціалізація особистості на основі реалізації інтегрованих змістових ліній програм з англійської мови. URL: https://www.narodnaosvita. kiev.ua/?page_id=6058

Нова українська школа: основи Стандарту осві-ти. Львів, 2016. 64 с.

Скворцова С.О. Нормативна складова методич-ної компетентності майбутнього вчителя в галузі викладання математики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педа-гогічні науки. 2013. Вип. 110. С. 286–288.

Моїсеєв С.О., Гузар В.М., Шалар О.Г. Концепту-альні засади розвитку предметних компетентно-стей учнів 1-4 класів на уроках фізичної культу-ри в Новій українській школі. Педагогічний аль-манах: збірник наукових праць [КВНЗ «Херсон-ська академія неперервної освіти»]. 2019. Вип.43. С. 45–56.

Методичні рекомендації щодо викладання нав-чальних предметів у закладах загальної серед-ньої освіти у 2019/2020 навчальному році: До-даток до листа МОН України від 01.07.2019 № 1/11-5966. Початкова школа. Учитель почат-кової школи. 2019. № 8 (вкладка). С. 1–12.

Любченко О.М. Наскрізні лінії в освіті та їх реа-лізація на уроках англійської мови. Англійська мова та література. 2018. №24(574). URL: https://gymnasiya2.org.ua/doc/metod.pdf.