ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ 1–11 КЛАСІВ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Світлана Вікторівна ГОЗАК
http://orcid.org/0000-0002-6379-7331
Олена Тарасівна ЄЛІЗАРОВА
http://orcid.org/0000-0002-2860-9059
Алла Миколаївна ПАРАЦ
http://orcid.org/0000-0003-4301-5336
Наталія Михайлівна ДЮБА
http://orcid.org/0000-0002-7139-0021
Тетяна Валеріївна СТАНКЕВИЧ
http://orcid.org/0000-0003-3998-3748

Анотація

Наведені особливості дистанційного навчан-ня учнів 1–11 класів закладів загальної середньої освіти під час запровадження карантинних заходів для запобігання поширенню на терито-рії України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Узагальнені дані он-лайн опитування 920 батьків з 68 населених пунктів. Представлений статистичний аналіз особливостей навчання з урахуванням віку, статі та місця проживання учнів. Показані відмінності тривалості навчан-ня та виконання домашніх завдань в порівнянні із даними 2016 року. Проведений аналіз різних форм фізичного виховання учнів під час каран-тину. Пріоритетною для дітей з гігієнічних позицій визначена форма навчання «онлайн уроки вчителя з класом». Актуальним подаль-шим дослідженням є визначення впливу різних форм дистанційного навчання на здоров’я учнів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ГОЗАК, С. В., ЄЛІЗАРОВА, О. Т., ПАРАЦ, А. М., ДЮБА, Н. М., & СТАНКЕВИЧ, Т. В. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ 1–11 КЛАСІВ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (3). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3915
Розділ
Статті
Біографії авторів

Світлана Вікторівна ГОЗАК, ДУ «Інститут громадського здоров'я ім. О. М. Марзєєва НАМН України»

кандидатка медичних наук, старша наукова співробітниця лабораторії соціальних детермінант здоров’я дітей,

Олена Тарасівна ЄЛІЗАРОВА, ДУ «Інститут громадського здоров'я ім. О. М. Марзєєва НАМН України»

кандидатка медичних наук, старша наукова співробітниця лабораторії соціальних детермінант здоров’я дітей

Алла Миколаївна ПАРАЦ, ДУ «Інститут громадського здоров'я ім. О. М. Марзєєва НАМН України»

кандидатка медичних наук, провідна наукова співробітниця лабораторії соціальних детермінант здоров’я дітей

Наталія Михайлівна ДЮБА, Броварська загальноосвітня школа №9

дитяча та сімейна психологиня, арт-терапевтка, корекційна педагогиня

Тетяна Валеріївна СТАНКЕВИЧ, ДУ «Інститут громадського здоров'я ім. О. М. Марзєєва НАМН України»

кандидатка медичних наук, старша наукова співробітниця лабораторії соціальних детермінант здоров’я дітей

Посилання

Lau H., Khosrawipour V., Kocbach P. The positive impact of lockdown in Wuhan on containing the COVID-19 outbreak in China. J Travel Med. 2020. Vol. 27(3). taaa037. doi:10.1093/jtm/taaa037.

Wilder-Smith A., Freedman D.O. Isolation, quarantine, social distancing and community containment: pivotal role for old-style public health measures in the novel coronavirus (2019-nCoV) outbreak. J Travel Med. 2020. Vol. 27(2). taaa020. doi:10.1093/jtm/taaa020.

Duan L., Shao X., Wang Y. et al. An investigation of mental health status of children and adolescents in china during the outbreak of COVID-19. J Affect Disord. 2020. Vol. 275. P. 112-118. doi:10.1016/j.jad.2020.06.029.

Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва : навч.-метод. посіб. Упоряд.: Воротникова І.П,. Чайковська Н.В. Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. 456 с.

Всеукраїнська школа онлайн. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/vseukrayinska-shkola-onlajn.

Полька Н.С., Гозак С.В., Єлізарова О.Т., Парац А.М., Станкевич Т.В., Калиниченко І.О., Заїкіна Г.П., Латіна Г.О. Розумова працездатність, навчальне навантаження та спосіб життя сучасних школярів: гігієнічні аспекти: монографія. За заг. ред. Н.С. Польки, С.В. Гозак. Київ: Медінформ, 2018. 214 с.

Полька Н.С., Гозак С.В., Єлізарова О.Т., Парац А.М., Станкевич Т.В. Гігієнічна характеристика та регламентація домашніх завдань у школярів. Innovative Technology in Medicine: Experience of Poland and Ukraine. International Research and Practice Conference : Conference Proceedings (April 28–29, 2017). Lublin, 2017. P. 128–132.

Shiroma E.J., Lee I.M. Physical activity and cardiovascular health: lessons learned from epidemiological studies across age, gender, and race/ethnicity. Circulation, 2010. Vol. 122(7). P.743-752. doi:10.1161/CIRCULATIONAHA.109.914721.

Butler G.P., Roberts K.C., Kropac E. et al. Conceptualizing a framework for the surveillance of physical activity, sedentary behaviour and sleep in Canada. Health Promotion and Chronic Disease Prevention in Canada, 2019. Vol.39. No 5. Research, Policy and Practice. doi.org/10.24095/hpcdp.39.5.04

Fairclough S., Stratton G. Physical education makes you fit and healthy. Physical education's contribution to young people's physical activity levels. Health Education Research, 2005. Vol. 20, Issue 1. P. 14–23. URL: https://doi.org/10.1093/her/cyg101.

Yelizarova O., Stankevych T., Parats A., Antomonov M., Polka N., Hozak S. Specific Features of the Ukrainian Urban Adolescents’ Physical Activity: A Cross-Sectional Study. Journal of Environmental and Health, 2020. ID 3404285. URL: https://doi.org/10.1155/2020/3404285.

Полька Н.С., Гозак С.В., Єлізарова О.Т. Оптимізація фізичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. Довкілля та здоров’я, 2013. № 2. С.12-17.