АНАЛІЗ МОНІТОРИНГУ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ірина Олександрівна ПІНЧУК
http://orcid.org/0000-0002-1376-3977

Анотація

У статті описано результати впроваджен-ня системи формування іншомовної комуніка-тивної компетентності майбутніх учителів початкової школив українських педагогічних ЗВО. Виокремлено етапи експериментального дослідження: пошуково-теоретичний, діагнос-тико-констатувальний, поглиблювально-формувальний та аналітико-узагальню-вальний. Проаналізовано результати дослідного навчання в контрольній та експериментальній групах, порівняно результати в обох групах, що зображено графічно й у таблицях. Підведено підсумки аналітико-результативного етапу експерименту з формування іншомовної кому-нікативної компетентності майбутніх учите-лів початкової школи.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ПІНЧУК, І. О. (2020). АНАЛІЗ МОНІТОРИНГУ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (3). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3930
Розділ
Статті
Біографія автора

Ірина Олександрівна ПІНЧУК, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

кандидатка педагогічних наук, докторантка

Посилання

Краевский В.В. Методология педагогического исследования: пособие для педагога-иссле-дователя. Самара: Изд-во СамГПИ, 1994. 165 с.

Краевский В.В., Бережнова Е.В. Методология педагогики: новый этап: учебное пособие для студентов высших учебных заведений. М.: Ака-демия, 2008. 400 с.

Методология педагогики в контексте современ-ного научного знания: сборник научных трудов Междунар. научно-теоретич. Конф., посвящён-ной 90-летию со дня рождения В.В. Краевского (22 сентября 2016 г.). Редактор-составитель А.А. Мамченко. М.:, 2016. 382 с.

Чернілевський Д.В., Томчук М.І., Дубасенюк О.А., Антонова О.Є., Захарченко В.П., Вознюк О.В.,

Сіранчук Н.З. Методологія, методика і методи організації науково-педагогічних досліджень. Методологія наукової діяльності: навч. посіб. За ред. Д.В. Чернілевського. Вінниця: Нілан-ЛТД, 2012. 364 с.

Тверезовська Н.Т., Сидоренко В.К. Методологія педагогічного дослідження: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2013. 440 с.

Statistica: обзор методов анализа и руководство пользователя. 225 с. URL: http://csm.donntu.org /sites/default/files/resources/6_statistica_version6

Кокс Д, Снелл Э. Прикладная статистика. Прин-ципы и примеры. Москва. 1984. 200 c.