МІСЦЕ УНІВЕРСИТЕТІВ У РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В БРИТАНІЇ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Світлана Миколаївна КОВАЛЕНКО
Світлана Петрівна ШУМАЄВА

Анотація

Дослідження розкриває особливості діяльності закладів вищої освіти стосовно реалізації концепції розвитку освіти дорослих в Британії. Зокрема, розглядаються провідні чинники, які зорієнтували вищу школу на потреби дорослих споживачів; аналізуються особливості урядової політики та основні реформи, спрямовані на розвиток та підтримку освіти дорослих у британській вищій освіті; подано сучасні типи закладів вищої освіти Британії, які працюють з дорослим студентом; описується загальна схема навчання дорослих за університетськими програмами; висвітлюються перспективи реалізації позитивного досвіду в межах вітчизняної системи освіти дорослих.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КОВАЛЕНКО, С. М., & ШУМАЄВА, С. П. (2021). МІСЦЕ УНІВЕРСИТЕТІВ У РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В БРИТАНІЇ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/4173
Розділ
Статті
Біографії авторів

Світлана Миколаївна КОВАЛЕНКО, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренко

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри практики англійської мови

Світлана Петрівна ШУМАЄВА, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри іноземних мов

Посилання

Higher Education. Robbins Report. Department for Education and Science (DES). London: HMSO, 1963.

A Plan for Polytechnics and Other Colleges: Higher Education in the Further Education System. London: HMSO, 1966.

Two Decades of Reform in Higher Education in Europe: 1980 onwards. United Kingdom. England, Wales and Northern Ireland. Brussels: Eurydice European Unit, 2000. 34 p.

Patterns and Trends in UK Higher Education 2016. Universities UK (UUK), 2016. URL: http://www.universitiesuk.ac.uk/facts-and-stats/data-and-analysis/ Documents/patternsand-trends-2016.pdf (дата звернення: 10.11.2020)

Higher Education Student Statistics 2019. URL: https://www.hesa.ac.uk/news /17-01-2019/sb252-higher-education-student-statistics/numbers (дата звернення: 7.11.2020)

The Future of Higher Education. London: Department for Education and Skills, 2003. 110 p.

Addressing the Needs of Adult Learners in the Context of Incorporation of Institutes of Further and Higher education. Final Report. Dublin: Department for Employment and Learning, 2000. 128 p.

Dearing R. Higher Education in the Learning Society. London: National Committee of Inquiry into Higher Education, 1997. 235 p.

Routes into higher education. URL: https://www.nidirect.gov.uk/articles/routes-higher-education (дата звернення: 12.11.2020).

Pegg A., Di Paolo T. Narrating Unfinished Business: Adult Learners Using Credit Transfer to Re-engage with Higher Education. Studies in Continuing Education, 2013. vol. 35(2), pp. 209–223, URL: http://oro.open.ac.uk/34624/3/851BAED2.pdf (дата звернення: 11.11.2020).

Northern Universities Consortium Credit Accumulation and Transfer. URL: http://www.nuccat.co.uk (дата звернення: 12.11.2020).

UK Quality Code in Higher Education. Part B: Assuring and Enhancing Academic Quality, Chapter B6: 131 Assessment of Students and the Recognition of Prior Learning. Quality Assurance Agency for Higher Education (QAA), 2013 URL: http://www.qaa.ac.uk/publications/information-and-guidance/uk-quality-code-for-highereducation-chapter-b6-assessment-of-students-and-the-recognition-of-priorlearning1#.WF1IsnmBrOE (дата звернення: 15.11.2020).