ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ТЕНДЕНЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ МОДЕРНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ НА ПОЧ. ХХІ СТ.

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія Віталіївна ІГНАТЕНКО

Анотація

Проаналізовано сутнісні характеристики інтерактивного навчання як напрямку модернізації шкільної історичної освіти на початку ХХІ ст. Через призму інтеграції теорії та практики інноваційної дидактики розкриваються зміст форми та методи інтерактивного навчання. Досліджуються можливості застосування концептуальних положень інтерактивного навчання при вивченні історії у закладі загальної середньої освіти в умовах Нової української школи.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ІГНАТЕНКО, Н. В. (2021). ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ТЕНДЕНЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ МОДЕРНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ НА ПОЧ. ХХІ СТ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/4175
Розділ
Статті
Біографія автора

Наталія Віталіївна ІГНАТЕНКО, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри всесвітньої історії та релігієзнавства

Посилання

Литньова Т.В. Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.). Історико-педагогічний альманах, 2010. Вип. 2. С. 68–72. ULR: https://core.ac.uk/download/pdf/42973351.pdf

Пометун О. Інтерактивні методики та системи навчання. Київ: Шкільний світ, 2007. 112 с.

Пометун О.І., Побірченко Н.С., Коберник Г.І., Комар О.А., Торчинська Т.А. Інтерактивні технології: теорія та методика. Посібник для викладачів ПТУ, коледжів та інш. Умань-Київ. 2008. 95 c. ULR: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/6789/377/1/interakt_tehn_teor_met.pdf

Баханов К.О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії. Київ: Генеза, 2004. 150 с.

Баханов К. Сучасна шкільна історична освіта: інноваційні аспекти. Донецьк: Юг-Восток, 2005. 384 с.

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник. Київ: Академвидав, 2004. 352 с.

Падалка О.С., Нісімчук А.С., Смолюк І.О., Шпак О.Т. Педагогічні технології: навч. посібник. Київ: Вид-во «Українська енциклопедія» ім. М.П. Бажана, 1995. 252 с.

Сизоненко Г.С. Перспективні освітні технології. Київ: Гопак, 2000. 560 с.

Селевко Г.К. Современные образовательные технологи. Москва: Народное образование. 1998. 256 с.

Селевко Г. Педагогические технологи на основе эффективности управления и организации учебного процесса. Москва: НИИ школьных технологий, 2005. 288 с.

Сазоненко Г. Педагогічні технології. Київ: Шкільний світ. 2009. 128 с.