МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ МЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Миколаївна ФУЧИЛА

Анотація

У статті розглянуто сучасні методи оцінювання медійної грамотності в процесі її навчання та переваги та недоліки різних видів тестування, можливих до застосування при визначенні результатів її навчання. Проаналізовано доцільність використання наведених методів оцінювання медійної грамотності.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ФУЧИЛА, О. М. (2021). МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ МЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/4181
Розділ
Статті
Біографія автора

Олена Миколаївна ФУЧИЛА, Національний університет «Львівська Політехніка»

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри іноземних мов

Посилання

Huguet A., Kavanagh J., Baker G., Blumental S.M. Exploring Media Literacy Education as a Tool for Mitigating Truth Decay. Santa Monica, Calif.: RAND Corporation, 2019. 163 p.

Hallaq T. Evaluating Online Media Literacy in Higher Education: Validity and Reliability of the Digital Online Media Literacy Assessment (DOMLA). Journal of Media Literacy Education, 2016. Vol. 8. No. 1. P. 62–84.

Deursen Van A., Helsper E. J., Eynon R. Measuring Digital Skills: From Digital Skills to Tangible Outcomes Project Report. London: London School of Economics, University of Twente, and Oxford Internet Institute, 2014. 49 р.

Literat I. Measuring New Media Literacies: Towards the Development of a Comprehensive Assessment Tool. Journal of Media Literacy Education, 2014. Vol. 6. No. 1. P. 15–27.

Bandura, A. (1977). Self-efficacy: Toward a unifying theory of behavioural change. Psychological Review, 84(2). P. 191–215.

Scull T. M., Kupersmidt J. B. An Evaluation of a Media Literacy Program Training Workshop for Late Elementary School Teachers. Journal of Media Literacy Education, 2011. Vol. 2. No. 3. P. 199–208.

Maksl A., Craft S., Ashley S., Miller D. The Usefulness of a News Media Literacy Measure in Evaluating a News Literacy Curriculum. Journalism and Mass Communication Educator, 2017. Vol. 72. No. 2. P. 228–241.

Potter J. W. Theory of Media Literacy: A Cognitive Approach. Thousand Oaks, Calif.: SAGE, 2014. 320 p.

Hargittai E., Fullerton L., Menchen-Trevino E., Thomas K. Y. Trust Online: Young Adults’ Evaluation of Web Content. International Journal of Communication, 2010. Vol. 4. P. 468-494.

Katz I. R. Testing Information Literacy in Digital Environments: ETS’s iSkills Assessment. Information Technology and Libraries, 2007. Vol. 26. No. 3. P. 3–12.

Conley D. A New Era for Educational Assessment. Education Policy Analysis Archives, 2015. Vol. 23. No. 8. P. 1–36.

Wineburg S., McGrew S., Breakstone J., Ortega T. Evaluating Information: The Cornerstone of Civic Online Reasoning. Stanford, Calif.: Stanford Digital Repository, Stanford University, 2016. 29 p.

Warner D. A. Programmatic Assessment: Turning Process into Practice by Teaching for Learning. Journal of Academic Librarianship, 2003. Vol. 29. No. 3. P. 169–176.

Scharf D., Elliot N., Huey H. A., Briller V., Joshi K. Direct Assessment of Information Literacy Using Writing Portfolios. Journal of Academic Librarianship, 2007. Vol. 33. No. 4. P. 462–477.

Guess A., Nagler J., Tucker J. Less Than You Think: Prevalence and Predictors of Fake News Dissemination on Facebook. Science Advances, 2019. Vol. 5. No. 1. P. 1–8.