МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНА ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФАРМАЦІЇ У ЗВО

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Вікторія Валентинівна ДОВЖУК
Людмила Владимировна КОНОВАЛОВА

Анотація

Обґрунтовано організацію моніторингу якості професійної підготовки та диференційної оцінки формування професійної компетентності майбутніх магістрів фармації у ЗВО.

Визначено, що  моніторинг процедур оцінювання та забезпечення якості освітнього процесу у закладах вищої освіти повинен здійснюватись на засадах належного інформаційного забезпечення і відкритості в представленні результативності надання освітніх послуг.

Здійснено поетапний системний моніторинг та диференційне оцінювання рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх магістрів фармації у ЗВО з використанням інтерактивних технологій ситуативного моделювання, застосування тестових пакетів для оцінки рівня теоретичних знань та кейсів модельних ситуацій готовності до реалізації фахових компетенцій, результативність вирішення яких дозволяє встановити рівень сформованості професійної компетентності.

Результатами проведеного моніторингу встановлено позитивну динаміку навчальних досягнень студентів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ДОВЖУК, В. В., & КОНОВАЛОВА, Л. В. (2021). МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНА ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФАРМАЦІЇ У ЗВО. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/4184
Розділ
Статті
Біографії авторів

Вікторія Валентинівна ДОВЖУК, Національний медичний університет імені О.О. Богомольця

кандидатка фармацевтичних наук, доцентка, доцентка кафедри організації та економіки фармації

Людмила Владимировна КОНОВАЛОВА, Національний медичний університет імені О.О. Богомольця

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри організації та економіки фармації

Посилання

Зінченко В.О. Моніторинг якості навчального процесу у вищому навчальному закладі: монографія. Луганськ: Вид-во ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка, 2013. 360 с.

Федорченко Ю. (2017) Про моніторинг оцінювання та забезпечення якості освіти. URL: http://education-ua.org/ua/articles/910-pro-monitoring-protsedur-otsinyuvannya-ta-zabezpechennya-yakosti-osviti (дата звернення: 14.12.2020)

Семеног О. (2019) Інноваційний університет та лідерство. Фаза IV: комунікаційні стратегії і відносини: університет школа. URL: http://education-ua.org/ua/porivnyalna-pedagogika/1340-golovne-v-roboti-zakladu-osviti-dovira-ta-profesionalizm.

Цвєткова Л. (2019) Освіта у Польщі: проблеми, стимули, перспективи. URL: http://education-ua.org/ua/porivnyalna-pedagogika.

Авшенюк Н.М. Болонський процес як регіональний вимір інтернаціоналізації вищої освіти в Європі. Педагогічна теорія і практика: зб. наук. пр. Київ: Київський міжнар. ун-т, 2011. Вип. 2. С. 3–14.

The European Higher Education Area (EHEA) – Bologna Agreement of Harmonisation of European University Degree Courses. [(accessed on 5 February 2018)]; URL: http://www.ehea.info/.

Voskoboinikova H., Dovzhuk N., Dovzhuk V., Konovalova L. Implementation of relevant pharmaceutical practices in the master training in university education of the European Union and Ukraine to improve professional adaptation of future protectors. Modern Science – Moderní věda. Praha: Nemoros, 2017. №3. C. 77–82.

Настанова 42-3.1:2004. Настанови з якості. Лікарські засоби. Фармацевтична розробка. Київ: МОЗ України, 2004. 16 с. URL: https://compendium.com.ua/uk/clinical-guidelines-uk/standartizatsiya-farmatsevtichnoyi-produktsiyi-tom-1/st-n-mozu-42-3-1-2004/; https://gmpua.com/World/Ukraine/nastanova42312004/nastanova42-3.1-2004.pdf

Настанова СТ-Н МОЗУ 42-4.3:2011. Лікарські засоби. Фармацевтична система якості (ICH Q10). Київ: МОЗ України, 2011. 30 с. URL: https://compendium.com.ua/uk/clinical-guidelines-uk/standartizatsiya-farmatsevtichnoyi-produktsiyi-tom-1/st-n-mozu-42-4-3-2011/

Настанова СТ-Н МОЗУ 42-4.2:2011. Лікарські засоби. Управління ризиками для якості (ICH Q9). Київ: МОЗ України, 2011. 30 с. URL: https://compendium.com.ua/uk/clinical-guidelines-uk/standartizatsiya-farmatsevtichnoyi-produktsiyi-tom-1/st-n-mozu-42-4-2-2011/