СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ НІМЕЧЧИНИ

Лілія Анатоліївна ЛЕВИЦЬКА, Іванна Анатоліївна РУДЕНКО

Abstract


Досліджено специфіку системи підвищення кваліфікації вчителів Німеччини. Окреслено провідні напрями післядипломної педагогічної освіти й підготовки педагогів у Німеччині. Обґрунтовано основні шляхи реалізації форм підвищення кваліфікації педагогів. Проаналізовано моделі дистанційного навчання.З’ясовано особливості навчання дорослих в Німеччині. Узагальнено теоретичні ідеї та практичний досвід реалізації процесу підвищення кваліфікації вчителів у федеральних землях Німеччини

Keywords


педагог; навчання; вдосконалення; завдання; підвищення кваліфікації; післядипломна освіта; дистанційне навчання; курси

References


Кристопчук Т.Є. (2012). Стан та тенденції розвитку педагогічної освіти в Німеччині. Достижения науки за последние годы. Новые наработки /Postępy w nauce w ostatnich latach. Nowych rozwiązań: Материалы научной конференции 28.12.2012–30.12.2012 Варшава/Warszawa. С. 19–25. URL: http://конференция.com.ua/files /image/konf%2012/doklad_12_3-2_04.pdf.

Гладуш В.А. Особливості післядипломної освіти педагогів спеціальних навчально-виховних закла-дів у розвинених країнах Європи. Актуальні пи-тання корекційної освіти, 2012. Вип. 3. С. 46–55.

Турчин А.І. Система післядипломної освіти педагогічних кадрів професійно-освітніх закладів Німеччини. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна», 2011. № 3. С. 173–180.

Pallasch W. Supervision: neue Formen beruflicher Praxisbegleitung in pädagogischen Arbeitsfeldern. Weinheim ; München: Juventa Verlag, 1997. 270 s.

Pelzer G. Supervision in der Gruppe. Praxis der Kinderpsychologie. 1984. Heft 8. S. 183–187.

Behrens U. Mit pädagogisch-psychologischen Kriterien die Qualität und den Erfolg von E-Learningsichern. Journal für Lehrerinnen-und Lehrerbildung. 2002. Heft 2(3). S. 62–65.

Avenarius H., Ditton H., Dobert H., Klemm K., Klieme E., Rtirup M. Bildungsbericht für Deuts-?hland: Erste Befunde. Retrieved from http://www.kmk.org/doc/publ/bildungsbericht/bildungsbericht_l61.

Bauer K.O. Professionelles Handeln in pädag-?gischen Feldern: ein Übungsbuch für Pädagogen, Andragogen und Bildungsmanager. Weinheim; München: Juventa Verlag, 1997. 260 s.

Bönsch M. Skizzen für ein neues Konzept der Lehrerfort-und-weiterbildung. Die Deutsche Schule. 1983. Heft 75(4). S. 314–321.

Berkmüller H. Regionale Lehrerfortbildung in Bayern unter besonderer Berücksichtigung des im Volks- und Sonderschulbereich angewandten Orga-nisationsmodells. Akademiebericht: Lehrerfortbildung in Bayern. Infrastruktur – Didaktik-Bilanz-Perspektiven. Dillingen: Akademie für

Lehrerfortbildung Dillingen, 1990. 250 s.

Bohmer M. Zentrale und dezentrale LFB, Entwicklung, Strukturen und Innovationen. Weinheim und Basel: Beltz Verlag, 1983. 359 s.

Florian A. Blended Learning in der Lehre-?fortbildung. Evaluation eines onlinegestiitzten, teambasierten und arbeitsbegleitenden Lehre-?fortbildungsangebots im deutschsprachigen Raum: Dissertation Zur Erlangung des Doktorgrades. Augsburg, 2008. 346 S.

Fernuniversität in Hagen. Retrieved from http://www.fernuni-hagen.de/.


Full Text: PDF (Українська)

Refbacks

  • There are currently no refbacks.
   
Archive
2015 343 353 365 367 370  
2016 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
2017 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13-14 15 16 17-18    
2018 1 2 3 4 5 6
  7 8 9 10-11 12 13
  14 15 16 17 18
2019 1 2 3 4    
2020 1          

User

Information

Journal Content

Browse

Language

Font Size