НЕОКОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ПАРАДИГМА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

О. С. Сторонська

Анотація

Статтю присвячено розгляду актуальних змін методологічних засад і принципів навчання іноземних мов, визначенню сутності та характеристиці основних положень неокомунікативної парадигми іншомовної освіти, що відображає певну наступність стосовно класичного комунікативного підходу 70-х років та водночас охоплює актуальні вимоги до теорії і практики навчання іноземної мови.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Сторонська, О. С. (2016). НЕОКОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ПАРАДИГМА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", 20(353). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/654
Розділ
Статті

Посилання

Normal

0

21

false

false

false

MicrosoftInternetExplorer4

classid="clsid:38481807-CA0E-42D2-BF39-B33AF135CC4D" id=ieooui>

st1:*{behavior:url(#ieooui) }

/* Style Definitions */

table.MsoNormalTable

{mso-style-name:"Обычная таблица";

mso-tstyle-rowband-size:0;

mso-tstyle-colband-size:0;

mso-style-noshow:yes;

mso-style-parent:"";

mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;

mso-para-margin:0cm;

mso-para-margin-bottom:.0001pt;

mso-pagination:widow-orphan;

font-size:10.0pt;

font-family:"Times New Roman";

mso-ansi-language:#0400;

mso-fareast-language:#0400;

mso-bidi-language:#0400;}

1. Паршикова О. О. Теоретичні основи  навчання  іноземної  мови  учнів початкової загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Олена Олексіївна Паршикова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2010. – 44 с.

 

2. Петрук О. М. Розвиток мовленнєвих умінь молодших школярів під час вивчення граматичного матеріалу на засадах функціонально-комунікативного підходу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Оксана Миколаївна Петрук ; Ін-т пед. АПН України. – К., 2006. – 20 с.

 

3. Федоренко Ю. П. Формування у старшокласників комунікативної  компетенції в процесі вивчення іноземної мови : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Юлія Петрівна Федоренко ; Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2005. – 20 с.

 

4. Черній Л. В. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів  іноземної мови в університетах США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Людмила Віталіївна Черній; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Т., 2011. – 20 c.

 

5. Asendorpf J.  Persönlichkeitspsychologie / Jens Asendorpf. – Heidelberg, Springer, 2009. – 207 S.

 

6. Königs F. Auf dem Weg zu einer neuen Ära des Fremdsprachenunterrichts? Gedanken zur postkommunikativen Phase in der Fremdsprachendidaktik / Frank Königs // Taller de Letras. – 1991. – № 19. – S. 21-42.

 

7. Kuhn Th. Die Struktur wissenschaftlicher Revolutionen / Thomas Kuhn. – 12. revidierte und um das Postskriptum von 1969 ergänzende Auflage. – Frankfurt am Main : Suhrkamp, 1993. – 238 S.

 

8. Meißner F.-J. Vom induktiven zum konstruktiven Lehr- und Lernparadigma. Methodische Folgerungen aus der mehrsprachigkeitsdidaktischen Forschung / Franz-Joseph Meißner, Ulrike Senger // Bausteine für einen neokommunikativer Französischunterricht / F.-J. Meißner, M. Reinfried (Hrsg.). – Tübingen : Narr, 2001. – S. 21-50.

 

9. Reinfried M. Neokommunikativer Fremdsprachenunterricht: ein neues methodisches Paradigma / Marcus Reinfried // Bausteine für einen neokommunikativer Französischunterricht / F.‑J. Meißner, M. Reinfried (Hrsg.). – Tübingen : Narr, 2001. – S. 1-20.

 

10. Richards J. Approaches and methods in language teaching. A description and analysis / Jack Richards, Theodore Rodgers. – Cambridge : Cambridge University Press, 1993. – 171 p.