ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРИЙОМІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Н. Г. Підліснича

Анотація

Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури щодо місця й ролі прийомів розумової діяльності в процесі навчання математики. Розглянуто різні класифікації прийомів розумової діяльності. Виокремлено прийоми розумової діяльності, формування та розвиток яких у процесі вивчення математики має важливе значення. Схарактеризовано теоретичні основи формування прийомів розумової діяльності учнів у процесі навчання математики.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Підліснича, Н. Г. (2016). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРИЙОМІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", 20(353). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/659
Розділ
Статті

Посилання

Normal

0

21

false

false

false

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */

table.MsoNormalTable

{mso-style-name:"Обычная таблица";

mso-tstyle-rowband-size:0;

mso-tstyle-colband-size:0;

mso-style-noshow:yes;

mso-style-parent:"";

mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;

mso-para-margin:0cm;

mso-para-margin-bottom:.0001pt;

mso-pagination:widow-orphan;

font-size:10.0pt;

font-family:"Times New Roman";

mso-ansi-language:#0400;

mso-fareast-language:#0400;

mso-bidi-language:#0400;}

1. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. – [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF.

 

2. Загальна психологія : Підручник / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. – К. : Либідь, 2005. – 464 с.

 

3. Зайченко І. В. Педагогіка : навчальний посібник для студ. вищ. пед. навч. закладів / І. В. Зайченко. – Київ : Освіта України, 2006. – 528 с.

 

4. Ігнатенко М. Я. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів старших класів при вивченні математики. — К. : «Тираж», 1997. — 300 с.

 

5. Кабанова-Меллер Е. Н. Формирование приемов умственной деятельности и умственное развитие учащихся. – М. : Просвещение, 1968. – 183 с.

 

6. Маклаков А. Г. Общая психология : Учебник для вузов. — СПб. : Питер, 2008. — 583 с.

 

7. Максимюк С. П. Педагогіка: Навчальний посібник. – К. : Кондор, 2009. – 670 с.

 

8. Махмутов М. И. Проблемное обучение. Основные вопросы теории. - М. : Педагогика, 1975. – 368 с.

 

9. Навчальна програма з математики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Рівень стандарту. – [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://old.mon.gov.ua/images/education/average/prog12/matem_st.pdf.

/* Style Definitions */

table.MsoNormalTable

{mso-style-name:"Обычная таблица";

mso-tstyle-rowband-size:0;

mso-tstyle-colband-size:0;

mso-style-noshow:yes;

mso-style-parent:"";

mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;

mso-para-margin:0cm;

mso-para-margin-bottom:.0001pt;

mso-pagination:widow-orphan;

font-size:10.0pt;

font-family:"Times New Roman";

mso-ansi-language:#0400;

mso-fareast-language:#0400;

mso-bidi-language:#0400;}

10. Осинская В. Н. Активизация познавательной деятельности учащихся на уроках математики в 9-10 классах. — К. : Рад. школа, 1980. — 143 с.

 

11. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?Z21ID=&I21DBN=REF&P21DBN=REF&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=fullwebr&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21P03=A=&S21COLORTERMS=1&S21STR=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D0%A0$">Павелків Р. В. Загальна психологія: Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Р. В. Павелків. - К. : Кондор, 2002. - 506 c.

 

12. Рубинштейн С. Л. О мышлении и путях его исследования. – М. : АН СССР, 1958. – 145 с.

 

13. Тализіна Н. Ф. Педагогічна психологія. Навчальний посібник для студ. середовищ. пед. навч. Закладів. – М. : Видавничий центр «Академія», 1998. – 288 с.

 

14. Талызина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний (психологические основы). – М. : Изд-во Моск. ун-та, 1984. - 345 с.

 

15. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. — К. : Видавничий центр «Академія», 2002. — 528 с.