ЗАВДАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ХАРАКТЕРУ З МАТЕМАТИКИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Л. С. Голодюк

Анотація

У статті розкриваються методичні аспекти забезпечення системності у використанні завдань дослідницького характеру. Окреслюється зв’язок між методами навчання за ступенем самостійності в навчально-пізнавальній діяльності учнів та математичними завданнями дослідницького характеру. Виокремлюються характерні ознаки понять «проблемне питання», «проблемна ситуація», «проблема» та наводяться приклади завдань, які відповідають об’єктивній ознаці дослідницького характеру – проблемності.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Голодюк, Л. С. (2016). ЗАВДАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ХАРАКТЕРУ З МАТЕМАТИКИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", 20(353). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/660
Розділ
Статті

Посилання

Normal

0

21

false

false

false

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */

table.MsoNormalTable

{mso-style-name:"Обычная таблица";

mso-tstyle-rowband-size:0;

mso-tstyle-colband-size:0;

mso-style-noshow:yes;

mso-style-parent:"";

mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;

mso-para-margin:0cm;

mso-para-margin-bottom:.0001pt;

mso-pagination:widow-orphan;

font-size:10.0pt;

font-family:"Times New Roman";

mso-ansi-language:#0400;

mso-fareast-language:#0400;

mso-bidi-language:#0400;}

1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.

 

2. Зимняя И.А. Педагогическая психология: учебник для вузов. Изд. 2-е, перераб. и доп. / И.А. Зимняя. – М. : Логос, 1998. – 384 с.

 

3. Надвинична Т. Л. Навчальна задача як необхідний елемент інноваційної освіти: проблеми класифікації та етапів їх розв’язування / Тетяна Надвинична // Творчість як засіб особистісного росту та гармонізації людських стосунків : тези доповідей учасників міжнародної наук.-практ. конф. / редколегія : В.О. Моляко, О. А. Дубасенюк [та ін.]. – Київ-Житомир : Держ. фонд фундаментальних досліджень МОН України, 2005. – С. 123-124.

 

4. Надвинична Т.Л. Теоретико-методологічне обґрунтування задачного підходу у психології / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство / гол. ред. А.В. Фурман. – 2008. – № 1 (31). – С. 63-87.

 

5. Омельчук С.А. Навчання морфології української мови на засадах дослідницького підходу : теорія і практика : монографія / Сергій Омельчук. – К. : Генеза, 2014. – 368 с.

 

6. Пидкасистый П.И. Психолого-дидактический справочник преподавателя высшей школы / П.И. Пидкасистый, Л.М. Фридман, М.Г. Гарунов. – М. : Педагогическое общество России, 1999. – 354 с.

 

7. Поисковые задачи по математике (4-5 классы) : Пособие для учителей / Крысин А.Я., Руденко В.Н., Садкова В.И., Шепетов А.С., Колягин Ю.М. / Под ред. Ю.М. Колягина. - М. : Просвещение, 1979. - 95 с.

 

8. Фридман Л.М. Основы проблемологии. Серия «Проблемология» / Л.М. Фридман . – М.: СИНТЕГ, 2001. – 228 с.