СТУДЕНТСЬКЕ ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ: ПРОЕКТНО-ТРЕНІНГОВИЙ ПІДХІД

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія Володимирівна Коваленко

Анотація

У статті проаналізовано методику організації студентського педагогічного дослідження у рамках проектно-тренінгового підходу. Розкрито сутність дослідницької компетентності майбутнього вчителя та її складових. Описано систему тренінг-консультацій, їх структуру, обґрунтовано сутність структурованих вправ та наведено приклад заняття

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Коваленко, Н. В. (2016). СТУДЕНТСЬКЕ ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ: ПРОЕКТНО-ТРЕНІНГОВИЙ ПІДХІД. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/902
Розділ
Статті
Біографія автора

Наталія Володимирівна Коваленко, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

кафедра педагогіки, доцент, кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Борисов В.В. Формування готовності вчителя до дослідницької педагогічної діяльності в умовах поетапної підготовки студентів педагогічного вузу : дис. канд. пед. наук : 13.00.02 / Борисов Вячеслав Вікторович. – Слов'янськ, 1996. – 181 с.

Загвязинский В. И. Исследовательская деятельность педагога: [Учебное пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений]. – 2-е изд., испр. / Загвязинский В. И. – М. : Academia, 2008 – 287с.

Чашечникова О.С. До проблеми формування у майбутнього вчителя математики здібностей дослідника / О.С.Чашечникова // Пед. науки : теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2002. – Ч. 1. – С. 342-349.

Сбруєва А.А. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (26-27 березня 2015 року, м. Суми). – Том. І. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2015. – 392 с.

Кловак Г. Т. Генеза підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець XIX - XX століття) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук : спец. 13.00.01 „Теорія і історія педагогіки” / Г.Т. Кловак. – К., 2005. – 40 с.

Новікова Л. М. Тренінг як засіб активізації навчання у вищій школі : наук.-метод. посіб. / Л. М. Новікова. –Павлоград : ЗДІЕУ, 2008. – 110 с.

Яценко Т.С. Активна соціально-психологічна підготовка вчителя до спілкування з учнями: Кн. для вчителя / Т.С. Яценко. – К. : Освіта, 1993. – 208 с.

Коваленко Н.В. Критерії оцінювання доповідей студентів про результати науково-дослідної роботи на лекції-конференції / Н.В. Коваленко // Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво : науковий журнал. – Луцьк : ЛНТУ, 2011. – № 5. – С. 126-129.

Коваленко Н. В. Формування інформаційного компонента самоосвітньої компетентності особистості / Н.В. Коваленко // Пед. науки : теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – Суми : Сум ДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – Ч. 1. – С. 174-180.