ВИВЧЕННЯ ТА АНАЛІЗ СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ілона Юріївна Щербина

Анотація

У статті актуалізована проблема формування готовності майбутніх учителів до здоров’язберігаючого навчання учнів. Автором визначена сутність понять «здоров’язберігаюче навчання», «готовність майбутніх учителів до здоров’язберігаючого навчання», розкриті компоненти готовності майбутніх учителів до здоров’язберігаючого навчання учнів та вивчено і проаналізовано стан готовності майбутніх учителів до здоров’язберігаючого навчання учнів за такими компонентами як: мотиваційний, когнітивний, емоційно-вольовий, професійно – технологічний.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Щербина, І. Ю. (2016). ВИВЧЕННЯ ТА АНАЛІЗ СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/915
Розділ
Статті
Біографія автора

Ілона Юріївна Щербина, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кафедра педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту, аспірантка

Посилання

Долинський Б.Т. Методологія здоров’язберігаючої діяльності майбутнього вчителя початкової школи : [монографія] / Долинський Борис Тимофійович. – Одеса : Видавець М.П. Черкасов, 2010. – 266 с.

Линенко А.Ф. Готовність майбутніх учителів до педагогічної діяльності / А.Ф. Линенко // Педагогіка і психологія. – 1995. – № 1. – С. 125–132.

Гонтаровська Н. Діяльність навчального закладу в контексті школи сприяння здоров’ю / Н. Гонтаровська // Директор школи. – 2007. - № 39. - С. 29–31.

Ликова В. Психотерапевтичний підхід як один із шляхів підвищення якості освіти / В. Ликова // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2006. - № 2. – С. 20–29.

Панькова Н. Організація здоров’яспрямованої діяльності навчального закладу / Н. Панькова // Директор школи (Шкільний світ). – 2013. - № 4. – С. 1–5.

Теоретические основы здоровьесберегающей деятельности учителя: Коллективная монография под ред. д.п.н., проф. Л. Кондрашовой и д.п.н., проф. А. Клим-Климашевской. – Седльце – Черкассы: УПХ – ЧНУ им. Б. Хмельницкого, 2014. – 314 с.