ЗАРОДЖЕННЯ І СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УЧИТЕЛІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Антоніна Петрівна Чичук

Анотація

У статті проаналізовано етапи зародження і становлення системи підвищення кваліфікації учителів у Великій Британії. Зазначено, що у Великій Британії здійснюються теоретичні експериментальні дослідження щодо пошуку ідеї, теорій для вдосконалення неперервного розвитку системи ПК учителів. Зокрема, у Великій Британії значна увага на сучасному етапі приділяється підготовці методиста, який виступає в якості організатора й фасилітатора неперервної творчої роботи вчителів по вдосконаленню якості освіти в школі; в процесі ПК учителів використовується активні форми й методи роботи, частина навчального процесу переноситься до школи; поєднується праця й навчання.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Чичук, А. П. (2016). ЗАРОДЖЕННЯ І СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УЧИТЕЛІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (6). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/967
Розділ
Статті
Біографія автора

Антоніна Петрівна Чичук, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кафедра  дошкільної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри

Посилання

Dean, D. Education and Policy in England in the 20th Century / D. Dean, R. Aldrich, − London: Woburn Press, 1991. − 353 p.

Гаргай В. Б. Развитие системы повышения квалификации учителей в Великобритании (конец ХІХ – конец ХХ вв.): дис. … доктора пед. наук / В. Б. Гаргай. – Новосибирск. – 2006. – 379 с.

Asshton, P.M. Teacher Education in the Classroom: Initial and In-service / P.M. Asshton, E.S.Henderson, D.J. Merritt. – London, 1983. – 376 p.

Cantor, L.M. Further education today: A critical review / Leonard M. Cantor & I.F. Roberts. – London: Routledge & Kegan Paul, 1983. – 265 p.

Farcas, S. Professional development for Teachers: The Public View / S. Farcas, W. Friedman. – New York: Public Agenda for National Foundation for the Improvement of Education, 1995. – 264 p.

Lynch, J. Policy and practice in lifelong education / J. Lynch. – Driffield, Nafferton, 1982.-279 p.

Hanley, M. S. The Scope of multicultural Education / Mary Stone Haley: [Electronic resource] // Available online: www.newhorizonts/org/strategies/multicultural/hanley/htm/

Thumbs down for in-service resources. (1994). Times. September 16.