ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНОЇ (СТРАТЕГІЧНОЇ) КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Вікторія Вікторівна Рябоконь

Анотація

Статтю присвячено розкриттю особливостей формування діяльнісної (стратегічної) компетентності учнів старших класів на заняттях з української мови. У ній відповідно до вимог чинної шкільної програми з рідної мови подано комплекс вправ і завдань для старшокласників, спрямованих на розвиток і вдосконалення вмінь, що входять до складу діяльнісної (стратегічної) компетентності, - організаційно-контрольних, загальнопізнавальних, творчих і естетико-етичних, згідно з якими учень помічає й цінує красу в мовному матеріалі, в  явищах природи, у творах мистецтва, у вчинках людей і результатах їхньої діяльності, спроможний критично оцінити відповідність власних вчинків загальнолюдським моральним нормам, усувати помічені невідповідності, має здатність поставити себе на місце іншої людини.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Рябоконь, В. В. (2016). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНОЇ (СТРАТЕГІЧНОЇ) КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/985
Розділ
Статті
Біографія автора

Вікторія Вікторівна Рябоконь, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кафедра методики навчання, стилістики і культури української мови, пошукувач 

Посилання

Мацько Л. І. Стратегія мовної освіти / Л. І. Мацько // Педагогічна газета. – 2004. - №5. – С.3.

Пометун О. Компетентісний підхід – найважливіший орієнтир сучасної освіти / О. Пометун // Рідна школа. – 2005, - №1. – С.65-69.

Родигіна І. Компетентісно орієнтований підхід у навчально-виховному процесі / І. Родигіна // Відкритий урок. – 2005. – №1-4. – С.140-150.

Остапенко Н. М. Аналіз чинних навчальних планів, програм, підручників, навчально-методичних посібників зі спеціальності «Українська мова і література» у контексті компетентісного підходу / Н. М. Остапенко // Вісник Черкаського університету. – Вип.125. – 2008. – С.8-13. (Серія «Педагогічні науки»).

Скуратівський Л. Стратегії формування мислення учнів як чинника мовленнєвого розвитку / Л. Скуратівський // Дивослово. – 2005. – №6. – С.2-6. Шляхова В. В. Мотиви у формуванні мовної особистості / В. В. Шляхова // Вісник Черкаського університету. – Вип.104. – 2005. – С.122-129. (Серія «Педагогічні науки»).

Пентилюк М. І. Наукові засади комунікативної спрямованості у навчанні рідної мови / М. І. Пентилюк // Українська мова і література в школі. – 2009. – №3. – С.8.10.

Яремчук В. Розвиток мовленнєво-мисленнєвої діяльності школярів / В. Яремчук // Рідна школа. – 2004. – №12. – С.30-33.

Українська мова: програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 5-12 класи / [Г. Т. Шелехова, В. І. Тихоша, А. М. Корольчук, В. І. Новосьолова, Я. І. Остаф]; за ред. Л. В. Скуратівського. – К.: Ірпінь. – 2006. – 176 с.