ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ТА МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Тетяна Олександрівна Нємцева

Анотація

У статті презентовано організаційно-методичне забезпечення виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності. З’ясовано, що для підвищення ефективності виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності необхідно обґрунтувати і апробувати педагогічні умови виховання громадянської ініціативності у старшокласників. Статтю присвячено конкретизації показників сформованості когнітивного, емоційно-ціннісного та діяльнісно-практичного компонентів досліджуваного феномену громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності. Розкрито особливості проекту «Одинадцять сходинок до успіху», який спрямовано на організацію позакласної діяльності учнів 9-11 класів, що передбачає залучення старшокласників до різних видів діяльності, створення умов для розвитку громадянської ініціативності та всебічного зростання особистості. 

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Нємцева, Т. О. (2016). ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ТА МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/989
Розділ
Статті
Біографія автора

Тетяна Олександрівна Нємцева, Інститут проблем виховання НАПН України

аспірант

Посилання

Бех І. Д. Виховання особистості: Підручник. – К.: Либідь, 2008. – 848с.

Гончаренко С. Український педагогічний словник. – Київ: Либідь, 1997. – 376 с.

Колесникова И. А. Педагогическое проектирование: Учеб. пособие для высш. учеб. заведений / И. А. Колесникова, М. П. Горчакова-Сибирская; под ред. И. А. Колесниковой. - М: Издательский центр «Академия», 2005. — 288 с.

Кузнецова Т. В. Технологии реализации программно-целевого подхода к формированию личности в системе непрерывного социально-культурного образования / Т. В. Кузнецова. – М., 2009. -103с.

Методи психодіагностики підлітків: [навч.-метод. пос. з пропедевтичної практики для студентів педагогічних і психологічних спеціальностей] / за ред. О. Д. Кравченко, В. Ф. Моргуна. – Полтава, 1995. – 124 с.

Оржеховська В. М. Взаємодія навчального закладу і сім’ї: стратегії, технології, моделі: [практико-зорієнтований навч. пос.] / В. М. Оржеховська, В. І. Кириченко, Г. Г. Ковганич. – Х. : Вид-во Точка, 2007. – 192 с.

Чернуха Н.М. Формування громадянськості учнівської молоді: інтеграція соціальних впливів суспільства: [Монографія] / Н.М. Чернуха. ‒ Луганськ: Альма-матер, 2006. ‒ 306 с.