ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ВНЗ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Антоніна Петрівна Чичук

Анотація

У статті проаналізовано організацію педагогічної практики у ВНЗ Великої Британії. Виявлено підходи до організації педпрактики і методи навчання учнів, до педагогічних умінь, необхідних студенту-практиканту (формулювати цілі й завдання стосовно навчання дітей розвивати здібності аналізувати навчальні педагогічні ситуації, оцінювати їх, користуватися різноманітними засобами навчання тощо). Вивчено продуктивні ідеї у Великій Британії щодо впровадження їх в більшій мірі в процес реформування освіти в Україні, зокрема в навчальний процес вищої школи. Розглянуто рекомендації Комітету Північної Ірландії з педагогічної освіти (Northern Ireland Teacher Education Committee, NITEC), які прийняло Міністерство Освіти у Великій Британії. З’ясовано, що упродовж педагогічної практики увага студентів концентрується головним чином на дидактичних і приватно методичних аспектах. Оцінка за педпрактику входить до загальної оцінки з педагогіки, яка включає також і оцінки за письмові екзамени і за виконану самостійну роботу на певну тему. Проаналізовано пропозиції щодо підвищення рівня проведення педагогічної практики студентів які висунув Центральний дорадчий комітет з освіти.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Чичук, А. П. (2016). ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ВНЗ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/999
Розділ
Статті
Біографія автора

Антоніна Петрівна Чичук, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кафедра дошкільної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Зискин Константин Евгеньевич. Профессионально-педагогическая подготовка учителей средней школы на педагогических отделениях университетов Великобритании во второй половине ХХ в. : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01. – Москва, 2002. – 157с.

Лозова В.І. Самостійна робота // Енциклопедія освіти / Акад. пед.. наук України; головний ред. В.Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Стрункина Юлия Владимировна. Профессиональная подготовка педагогических кадров во второй половине ХХ века: на материалах Великобритании и России : дисс. … канд.пед.наук : 13.00.01. – Ставрополь, 2012. – 169с.

Alexander R.J. & Whittaker J. Developments in PGCE courses. – Guildford: SRHE. – 1980. – 350p.

Department of Education and Science: Teaching in schools: The content of initial training. Annual HMI Discussion Paper. – Lnd. : HMSO. – 1983. – 37P.

Institute of Education University of London Prospectus 1984-85. – Lnd. : University of London Press. – 1983. – 160p.

McFarland H.S.N. Intelligent teaching: Professional Skills for student Teacher. – Lnd.: Butterworth. – 1973. – 260 p.

Stones E &Morris S. Teaching practice: Problems and Perspectives. – Lnd. : Routlege. – 1972. – 300 p.

The Education of Teachers in Britain / Donald E. Lomak. – Department of Education. University of Manchester. – London, 1973. – 226 p.

Peters R.S. Theory and practice in teacher training. // Trends in Education. – 1968. – № 9. – pp. 3–9.