РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олеся Олександрівна Ляховець
Андрій Васильович Коваленко

Анотація

У статті представлені різні форми прилучення дошкільнят до скарбниці вітчизняного та світового музичного мистецтва. Розглядаються методи формування особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти, яка базується на гуманізації музично-педагогічного процесу, коли дитина з її особистісними та індивідуальними особливостями є головним об’єктом уваги музичного керівника, а весь процес навчання та виховання будується на основі їхньої співпраці й співтворчості з урахуванням вікових можливостей та зони найближчого розвитку дітей, інтересів кожного вихованця, його музичних успіхів, з повагою до будь-яких творчих проявів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Ляховець, О. О., & Коваленко, А. В. (2017). РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (6). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1442
Розділ
Статті
Біографії авторів

Олеся Олександрівна Ляховець, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри дошкільної освіти

Андрій Васильович Коваленко, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

студент

Посилання

Гризоглазова Т. Специфіка роботи над музичною казкою / Т. Гризоглазова // Початкова школа. – 1998. – № 6. – С. 26 – 28.

Ветлугина Н. О. Музикальное развитие ребенка. / Н. О. Ветлугина – М., 1998 – 284 с.

Душенко В. О. Виховання особистості у процесі навчання / В. О. Душенко // Початкова школа. – 2001. – № 7. – С. 10–12.

Белобородова В. К. Музыкальное восприятие школьников в свете учения о высшей нервной деятельности : пособие для учителя. / В. К Белобородова, Г. С. Ригина, Ю. Б. Алиев – М. : Музыка, 1999. – 104 с.

Вишнякова Н. Специфіка засвоєння музичних знань молодшими школярами в процесі творчої діяльності / Н. Вишнякова // Музика в школі : [зб. наук. ст.] – Київ : Муз. Україна, 2004. – Вип. 10. – С. 24 – 29.

Гумінська О. О. Практична спрямованість професійної підготовки майбутнього учителя музики: Методичний посіб. для студентів пед. ін-тів / О. О. Гумінська, І. Ф. Пелячик – Рівне : РДПІ, 1999 – 102 с.

Холодна К. І. Виховуємо творчістю / К. І. Холодна // Дошк. навчальний заклад. – 2009. – № 2, – С. 23–27.

Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». – Київ. – 2008. – 430 с.

Остроменський В. Сприйняття музики як педагогічна проблема. / В. Остроменський – Київ : Музична Україна, 2005. – 200с.

Кононко О. Дитяча креативність крізь призму Базової програми «Я у Світі» / О. Кононко // Дошкільне виховання. – 2008. – №7. – С. 16 – 20.