ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОДУКТИВНО-ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

В.. БАЛАКІРЄВА

Анотація

На основі аналізу джерел з питань теоретичного обґрунтування проблеми організації продуктивної праці учнів у даній статті визначено сутність продуктивно-трудової діяльності у початковій школі. 

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
БАЛАКІРЄВА, В. (2017). ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОДУКТИВНО-ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (17). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1648
Розділ
Статті
Біографія автора

В.. БАЛАКІРЄВА

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогічних технологій початкової освіти Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського»

Посилання

Neumann, R. (2003). Sixties Legacy: A History of the Public Alternative Schools Movement, 1967-2001. New York: Peter Lang Publishing. 281 p.

Підласий І.П. Продуктивний педагог. Настільна книга вчителя. - Xарків: Основа, 2010. — 360 с.

Парахіна С. В. Продуктивне навчання – особливий вид діяльності / Парахіна С. В. // Управління школою. - 2008. - № 11-12.

Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій /Автор-укладач Н. П. Наволокова. – Х.: Основа, 2009. – 172 с.