ІСТОРИЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ ГУМАНІТАРНИХ ТА ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ірина Ярославівна ПАСТИРСЬКА

Анотація

У статті розглянуто передумови виникнення інтеграційних процесів в освіті. Автором показано появу різних підходів до проблеми інтеграції змісту освіти. Проаналізовано різні підходи до визначення та вирішення проблеми інтеграції змісту гуманітарних та природничих дисциплін.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ПАСТИРСЬКА, І. Я. (2017). ІСТОРИЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ ГУМАНІТАРНИХ ТА ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (8). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1666
Розділ
Статті
Біографія автора

Ірина Ярославівна ПАСТИРСЬКА, Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов

Посилання

Ушинский К.Д. Избранные педагогические сочинения : в 2 т. Т. 1. Теоретические проблемы педагогики [ред. А. И. Пискунов] / К. Д. Ушинский. – М. : Педагогика, 1974. – 584 с.

Берулава М.Н. Теоретические основы интеграции образования / М. Н. Берулава – М. : Изд-во Совершенство, 1998. – 192 с.

Нечаева Н.С. Интеграция традиционных и инновационных методов обучения иностранному языку при формировании навыков самоуправляемого обучения у студентов вузов. Режим доступа: http://conf.stavsu.ru/YOUTH_SCI/SEC4/nechaeva.htm.

Королев Ф.Ф. Очерки по истории советской школы и педагогики: 1921–1931 / Ф.Ф. Королев, З.И. Равкин, Т.Д. Корнейчик. – М. : Изд-во АПН РСФСР, 1961. — 506 с.

Федорова В.Н. Межпредметные связи / В.Н. Федорова, Д.Н. Кирюшкин. – М. : Педагогика, 1972. – 152 с.