ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ПРОВОДИТИ РОБОТУ З НАВЧАННЯ УЧНІВ ДОВЕДЕНЬ ТЕОРЕМ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ірина Анатоліївна Акуленко

Анотація

Описано основні методичні вміння майбутніх учителів математики стосовно провадження роботи з формулюванням і доведенням теорем. Розглянуто можливості застосування освітнього ресурсу Leamingapps.org у формуванні методичних умінь студентів із навчання учнів доведень математичних тверджень.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Акуленко, І. А. (2019). ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ПРОВОДИТИ РОБОТУ З НАВЧАННЯ УЧНІВ ДОВЕДЕНЬ ТЕОРЕМ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3166
Розділ
Статті
Біографія автора

Ірина Анатоліївна Акуленко, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

доктор педагогічних наук, професор кафедри алгебри і математичного аналізу

Посилання

Акуленко І. А. Навчання учнів доведень теорем (погляд учителів) / І. А. Акуленко, Т. І. Максименко // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 13-14. - С. 6-14.

Бурда М. І. Методичні основи диференційованого формування геометричних умінь учнів основної школи : дис.. .. д-ра пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання математики» / Михайло Іванович Бурда ; АПН України, Інститут педагогіки. - Київ, 1994. - 347 с.

Далингер В. А. Методика обучения учащихся доказательству математических предложений / В. А. Далингер. - Москва : Просвещение, 2006. - 256 с.

Саранцев Г. И. Обучение математическим доказательствам и опровержениям в школе / Г. И. Саранцев. - Москва : Гуманитар. изд. центр ВЛАДОС, 2006. - 183 с.

Скафа Е. И. Теоретико-методические основы формирования приемов эвристической деятельности при изучении математики в условиях внедрения современных технологий обучения : дисс. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 «Теория и методика обучения математики» / Елена Ивановна Скафа ; Донецкий нац. ун-т. - Донецк, 2004. - 479 с.

Слєпкань З. І. Психо лого-педагогічні те методичні основи розвивального навчання математики / З. І. Слєпкань. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2004. - 240 с.

Семенець С. П. Методика вивчення теорем у розвивальній математичній освіті / С. П. Семенець // Didactics of mathematics : Problems and Investigations. - 2012. - № 38. - С. 92-97.

Столяр А. А. Логические проблемы преподавания математики / А. А. Столяр. - Минск : Высшая школа, 1965. - 254 с.

Тарасенкова Н. А. Теоретико-методичні основи використання знаково-символьних засобів у навчанні математики учнів основної школи : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання математики» / Ніна Анатоліївна Тарасенкова ; Національний пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2004. - 630 с.

Ширикова Т.С. Методика обучения учащихся основной школ^і доказательству теорем при изучении геометрии с использованием GEOGEBRA : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (математика) / Татьяна Сергеевна Ширикова ; «Северный (Арктический) федеральный университет имени М. В. Ломоносова». - Архангельск, 2014. - 250 с.

Халперн Д. Психология критического мышления / Д. Халперн. - Санкт-Петербург : Издательство «Питер», 2000. - 512 с.

Stylianides, A. J., & Ball, D. L. (2008). Understanding and describing mathematical knowledge for teaching: Knowledge about proof for engaging students in the activity of proving. Journal of Mathematics Teacher Education, 11 (4), 307-332.

Solow, D. (2002). How to read and do proofs: An introduction to mathematical thought processes. New York, NY: John Wiley & Sons Senk, S. (1989). Van Hiele levels and achievement in writing geometry proofs. Journal for Research in Mathematics Education, 20 (3), 309-321.

Van Hiele, P., & Van Hiele-Geldof, D. (1957). An investigation of the Van Hiele model of thinking in geometry among adolescents. New York, NY: City University of NewYork.

Marrades R., Gutierrez, A. (2000). Proofs produced by secondary school students learning geometry in a dynamic computer environment. Educational Studies in Mathematics 44: 87-125.

Syer, H. W. (1945). Making and using motion pictures for the teaching of mathematics. In W. D. Reeve (Ed.). Multi-sensory aids in the teaching of mathematics (pp. 325-345). New York, NY: Bureau of Publications.

Teac Villiers, M. (1999). Rethinking proof with the Geometer’s Sketchpad, Key Curriculum Press, Emeryville, CA.hers College.

References