ЗНИЖЕННЯ НЕРВОВО-ПСИХІЧНОГО НАПРУЖЕННЯ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕДИЧНОЇ ГРУПИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олександр Володимирович Дубовой
Вячеслав Іванович Бабич
Володимир Олексійович Зайцев

Анотація

Висвітлено актуальність проблеми формування соціального здоровя студентів спеціальної медичної групи. Установлено, що застосування комплексу вправ аутогенного тренування, вправ на розслаблення з фітболу і фітнес-йоги є більш ефективними у зниженні нервово-психічної  напруги, ніж застосування типових фізичних вправ.  Виявлено, що зниження нервово-психічної напруги позитивно впливає на стан сформованості соціального здоровя студентів спеціальної медичної групи.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Дубовой, О. В., Бабич, В. І., & Зайцев, В. О. (2018). ЗНИЖЕННЯ НЕРВОВО-ПСИХІЧНОГО НАПРУЖЕННЯ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕДИЧНОЇ ГРУПИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (3). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2898
Розділ
Статті
Біографії авторів

Олександр Володимирович Дубовой, Інститут хімічних технологій СНУ імені В. Даля, м. Рубіжне

старший викладач кафедри загальнохімічних дисциплін

Вячеслав Іванович Бабич, ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», м. Старобільск

доктор педагогічних наук,  доцент кафедри олімпійського та професійного спорту

Володимир Олексійович Зайцев, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри фізичної реабілітації

Посилання

Fotynyuk, V. G. (2017). Determination of first year students’ physical condition and physical fitness level. Physical Education of Students, 3 (21), 116–120.

Бабич В. І. Проблема формування соціального здоров’я студентів спеціальної медичної групи в ракурсі реформування системи освіти / В. І. Бабич, Ю. М. Полулященко, О. В. Дубовий, О. М. Павлюк // Молодь і ринок. – 2017. – № 11 (154). – С. 56–67.

Andres A. S. Фізичне виховання студентів з урахуванням рівня фізичної підготовленості / A. S. Andres // Physical Education of Students. – 2017. – № 3 (21). – Р. 103–107.

Gainullin R. A. Статистичний аналіз варіабельності морфометричних показників і фізичної підготовленості студентів / R. A. Gainullin, A. P. Isaev, V. I. Zalyapin, Y. B. Korablyova // Physical Education of Students. – 2017. – № 5 (21). – Р. 205–212.

Shuba L. V. Модернізація фізичного виховання студентської молоді / L. V. Shuba, V. V. Shuba // Physical Education of Students. – 2017. – № 6 (21) – Р. 310–316.

Миколайович В. В. Соціокультурні принципи в сучасній науці та освітніх технологіях фізичної культури / В. В. Миколайович, О. О. Ярмощук // Scientific Journal «ScienceRise». – [Електронний ресурс]. – 2016. – № 3/5 (20). – Режим доступу : https://osjournal.org

Adyrkhaev, S. G. (2016). Modern technology of physical education of disabled students in conditions of inclusive education. Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports, 1 (20), 4–12.

Bartnovskay, L. A., Kudryavtsev, M. D., Kravchenko, V. M., Iermakov, S. S., Osipov, A. Yu., & Kramida. I. E. (2017). Health related applied technology of special health group girl students’ physical training. Physical education of students, 1 (21), 4–9.

Bartnovskay, L. A., Kudryavtsev, M. D., Kravchenko, V. M., Osipov, A. Yu., Baranovskaya, L. A., & Ignatova, V. V. (2017). Individual health related applied activity in special health group girl-students’ way of life in the process of their studying. Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports, 5 (21), 207–213.

Zaharova, L. V., & Lyulina, N. V. (2014). Basis of integrated approach to sports and recreational activities of students of special medical groups. Physical education of students, 1 (18), 17–21.

Koryahin, V. M., & Blavt, O. Z. (2016). Echnological provisioning of test control of special health group students’ power abilities. Physical education of students, 1 (20), 43–48.

Pryimakov, A. A., Eider, E., Nosko, M. O., & Iermakov S. S. (2017). Reliability of functioning and reserves of system, controlling movements with different coordination structure of special health group girl students in physical education process. Physical education of students, 2 (21), 84–89.

Skurikhina, N. V., Kudryavtsev, M. D., Kuzmin, V. A., & Iermakov, S. S. (2016). Fitness yoga as modern technology of special health groups’ girl students’ psycho-physical condition and psycho-social health strengthening. Physical education of students, 2 (20), 24–31.

Osipov, A. Yu., Kudryavtsev, M. D., Iermakov, S. S., Lepilina, T. V., Plotnikova, I. I., & Dorzhieva, O. S. (2017). Comparative analysis of effectiveness of some students’ physical culture training methodic. Physical Education of Students, 4 (21), 176–181.

Розов В. І. Адаптивні антистресові психотехнології / В. І. Розов. – Київ : Кондор, 2005. –

с.

Язловецький В. С. Основи діагностики функціонального стану та здоров’я : навч. пос. / В. С. Язловецький. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. Володимира Вінниченка, 2002. – 160 с.

Жабокрицька О. В. Нетрадиційні методи й системи оздоровлення / О. В. Жабокрицька. – Кіровоград, 2001. – 187 с.

Паніотто В. I. Статистичний аналіз соціологічних даних / В. I. Паніотто, В. С. Максименко, Н. М. Харченко. – Київ : Вид. дім «КМ Академія», 2004. – 270 с.

Kudryavtsev M. D., Kramida, I. E., Iermakov, S. S., & Osipov, A. Yu. (2016). Development dynamic of healthy life style personality component in relatively healthy students. Physical Education of Students, 6 (20), 26–33.

Lachno, O. G. (2015). Motivation for physical culture as factor of students’ functional state optimization. Physical Education of Students, 5 (19), 31–38.

Kondakov, V. L., Kopeikina, E. N., Balysheva, N. V., Usatov, A. N., & Skrug, D. A. (2015). Causes of declining interest of students to employment physical education and sports. Physical education of students, 1 (19), 17–21.