СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ США
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглянути соціальні і педагогічні засади виховання толерантності в учнів загальноосвітніх шкіл США. Визначено чинники, що впливають на виховання толерантності в учнівської молоді. Наголошено на ефективність виховання толерантної особистості учня впливає толерантне освітнє середовище, яке забезпечує атмосферу ненасильства, безпечної суб’єкт-суб’єктної взаємодії, демократичний стиль педагогічного управління, психолого-педагогічну підтримку та врахування позитивного досвіду учнів на основі довіри, поваги, терпіння, толерантного ставлення.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Waggoner D. 1990 Census shows dramatic change in the foreign born population in the US / Dorothy Waggoner // NABE News. – 1993. – Vol. 16. – № 7. – Р. 18–19.
Baruth L. Manning Multicultural Education / L. Baruth. – Needham, 1992. – 173 p.
Hall J. A. Is America breaking Apart? / J. A. Hall and Ch. Lindholm. – Paper, 2001. – 176 p.
Жуковський В. М. Морально-етичне виховання в історії американської школи / В. Жуковський. – Острог, 2002. – 425 с.
Elam S. M. The 27th Annual Phi Delta Kappa: Gallup Poll of the Public Attitudes toward the Public School / S. M. Elam, L. C. Rose. – 23rd Edition. – Guilford : Dushkin Publishing Group, 1996. – 187 p.
Croninger B. The social context of schooling what research and theory can tell us / B. Croninger // Intercultural Development Research Association Newsletter. – 1991. – Vol. 18. – № 5. – Р. 10–14.
Красовицький М. Ю. На власні очі. Проблеми морального виховання учнів у теорії і практиці вітчизняної та американської педагогіки / М. Красовицький. – К. : Педагогічна думка, 1998. – 124 c.
Галицких Е. О. Диалог в образовании как способ становления толерантности : Учебно-методич. пособие / Е. Галицких. – М. : Академический проект, 2004. – 240 с.
Асташова Н. А. Проблема воспитания толерантности в системе образовательных учреждений / Н. Асташова // Толерантное сознание и формирование толерантных отношений (теория и практика) : сб. науч.-метод. статей; Московский психолого-педагогический институт. – Воронеж : НПО «Модэк», 2002. – С. 74–83.