ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ПРИРОДИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Оксана Олександрівна Шпундра

Анотація

У статті розглянуто роль природних засобів навчання та виховання дитини дошкільного віку. Автором розглянуто дослідження ролі природи для розвитку дошкільника відомими педагогами: Я. А. Коменський, Ж.-Ж. Руссо, К. Д. Ушинський; проаналізовано класифікацію природних засобів навчання.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Шпундра, О. О. (2017). ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ПРИРОДИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1716
Розділ
Статті
Біографія автора

Оксана Олександрівна Шпундра, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

студентка

Посилання

Байбара Т. Н. Методика навчання природознавства / Т. Н. Байбара. – К. «Веселка», 1998. – 334 с.

Богуш А. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі / А. Богуш, Н. Гавриш. - К.: «Слово», 2008. – 408 с.

Гончаренко С. Український педагогічний словник. / С. Гончаренко. – Київ: Либідь, 1997. – 376 с.

Горопaхa Н.М. Виховaння екологiчної культури дiтей / Н.М. Горопaхa. – К.: Академвидав, 2001. – 360 с.

Кузьмінський А. І. Омеляненко В. Л. Педагогіка: Підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. – К.: Знання-Прес, 2003. – 418 с.

Мазуренко І. Природа – це казка, яку треба читати серцем / І. Мазуренко // Українська мова і література в школі. – 2005. – №5. – С. 35-36

Сердюк О. Народна педагогіка як джерело соціального виховання особистості / О. Сердюк // Вища освіта України. – 2003. – №4. – С. 107-111