АНАЛІЗ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Світлана Вікторівна МАЙДАНЕНКО

Анотація

Розкрито сутьність поняття «організація методичної роботи». Наведено результати порівняльного аналізу зарубіжної та вітчизняної літератури з питань організації методичної роботи в закладах освіти. Виявлено суттєві відмінності у розвитку процесу організації методичної роботи у західних і вітчизняних дослідженнях. Особливу увагу привертають праці вчених, в яких представлені розробки психолого-педагогічних моделей підготовленості вчителя до педагогічної праці з урахуванням нових, сучасних вимог. Зазначено, що групою науковців у США була створена унікальна методика, що має назву «Розвиток творчого потенціалу особистості» («Рerson-centre approach» – («PCA»). Центрований підхід до особистості виступає головною ланкою в моделі «РСА», а рольові ігри виконують основну функцію впровадження цієї методики.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
МАЙДАНЕНКО, С. В. (2020). АНАЛІЗ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/197-201
Розділ
Статті
Біографія автора

Світлана Вікторівна МАЙДАНЕНКО, КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти»

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти

Посилання

Розман І.І. Роль науково-методичних семінарів у системі педагогічної діяльності. Сучасні тенден-ції розвитку освіти і науки в інтердисциплінар-ному контексті: Матеріали ІІ-ї Міжнародної на-уково-практичної конференції (Ченстохова – Ужгород – Дрогобич, 24–25 березня 2018 р.). Ченстохова-Ужгород-Дрогобич, 2018. С. 311–312.

Fayol H. General and industrial management. London: Pitman, 1949.

Lepo D. Organizational Behavior and Human Decision Processes: The new agenda. London and New York: Routledge, 1999.

Medous E. Management Learning. MeGraw, 2001.

Preddy M., Glatter R., Levacic R. Education Management: Strategy, Quality and Resources. London: Open University Press,1997.

Абдулаев Т.Р. Система работы районных методкабинетов в изучении, обобщении и распостранении передового опыта: автореф. дисс. ... канд. пед. наук. Тбилиси, 1985.

Майданенко С.В. Організація методичної роботи в педагогічному училищі в умовах реалізації ступеневої професійної освіти вчителя: дис. ... канд. пед. наук. Кривий ріг, 2007

Prosser J. School culture. London: Paul Chaptan Publising. 1999.

Коломінський Н.Л. Директор школи як менеджер освіти (індивідні та особистісні властивості). Київ, 2000. С. 108.

Руссол В. Внутрішкільна методична робота як одна з основних форм післядипломної освіти педагогічних працівників. Обрії. 1995. № 1. С. 29–34.

Словник іншомовних слів [за ред. О.С. Мель-ничука]. Київ: Вид-во Академії наук Української РСР, 1974.

Taylor F. The principles of Scientific Management. N.Y., 1911.

Frandrs, A.(1970). Management and unions. London: Faber and Faber.

Nice, D. (1999). Organizational Behavior and Hu-man Decision Processes: The New Agenda. London and New York: Routledge.