ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І ХОРЕОГРАФІЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ВАРІАТИВНИХ МОДУЛІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Визначено, що формування готовності майбутніх учителів фізичної культури і хореографії до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності буде більш ефективним за таких педагогічних умов: мотивування майбутніх учителів фізичної культури щодо набуття хореографічних компетентностей у процесі навчальної діяльності; упровадження інноваційних методів і прийомів навчання, що безпосередньо впливають на формування готовності майбутніх учителів фізичної культури і хореографії до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності; забезпечення майбутніх учителів фізичної культури і хореографії технологією планування безпечного фізичного навантаження за варіативними модулями з елементами хореографії.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Бабанський Ю. Оптимізація педагогічного процесу / Ю. Бабанський. – Київ : Освіта, 1984.
Батіщева М. Р. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з дівчатами-старшокласницями : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Р. Батищева. – Луганськ, 2009.
Бермудес Д. В. Музична ритміка і хореографія. Практикум : навчально-методичний посібник [для студентів] / Д. В. Бермудес. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009.
Бермудес Д. В. Визначення оптимального фізичного навантаження в процесі фізичного виховання школярів з використанням засобів ритмічної гімнастики і аеробіки : матеріали XIV Міжнародної наук.-практ. конф. молодих учених [«Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту різних груп населення»] / за ред Д. В. Бермудес. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. – С. 33–41.
Бермудес Д. В. Дозування фізичного навантаження в процесі реалізації варіативних модулів з елементами хореографії : методичні рекомендації / Д. В. Бермудес. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014.
Бермудес Д. В. Визначення інтересу учнів загальноосвітніх навчальних закладів до уроків фізичної культури за варіативним модулем «Аеробіка» : тези ІІ Міжнародної науково-практичної конференції [«Соціально-економічні та гуманітарні аспекти світових інноваційних трансформацій»] / за ред. Д. В. Бермудес. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – С. 44–47.
Бусел В. Великий тлумачний словник сучасної української мови / В. Бусел. – Київ ; Ірпінь : Перун, 2001.
Войнаровська Н. С. Розвиток рухової активності дівчат 5–9 класів засобами ритмічної гімнастики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. С. Войнаровська. – Луцьк, 2011.
Дем’янчук О. Н. Педагогічні основи формування художньо-естетичних інтересів школярів / О. Н. Демʼянчук. – Київ : ІЗМН, 1997.
Дуб В. Г. Навчально-професійна мотивація майбутніх педагогів як складова їх професійного становлення / В. Г. Дуб // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. – 2012. – № 2. – С. 415–423.
Зефирова Е. В. Оздоровительная аеробика : содержание и методика : учебное пособие / Е. В. Зефирова. – Санкт-Петербург : СПбГУИТМО, 2006.
Калиниченко І. О. Медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням дітей у загальноосвітніх навчальних закладах : навч. посіб. / І. О. Калиниченко. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013.
Маркова А. К. Формирование мотивов учения / А. К. Маркова. – Москва : Просвещение, 1990.
Маслюк Р. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання / Р. Маслюк // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2013. – № 8 (2). – С. 68–76.
Сергієнко Л. П. Практикум з теорії і методики фізичного виховання : навчальний посібник [для студентів вищих навч. закладів фізичного виховання і спорту] / Л. П. Сергієнко. – Харків : ОВС, 2007.
Семенова А. В. Словник-довідник з професійної педагогіки / А. В. Семенова. – Одеса : Пальміра, 2006.
Тараненко Ю. П. Підготовка майбутніх учителів хореографії до розвитку художньо творчих здібностей : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. П. Тараненко. – Бердянськ, 2017.
Дятленко С. М. Фізична культура в школі : 5–11 класи : методичний посібник / С. М. Дятленко. – Київ : Літера ЛТД, 2011.
Худолій О. М. Загальні основи теорії і методики фізичного виховання : навчальний посібник / О. М. Худолій. – Харків : ОВС, 2007.
Шестакова Т. А. Педагогический артистизм в структуре профессиональной личности подготовки специалиста физической культуры : материалы Всероссийской научно-практической конференции, [«Теоретическое и технологическое обеспечение образования по физической культуре и спорту в учебно-педагогическом комплексе»]. – Москва, 2003. – С. 65–66.