ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЩОДО ПРОБЛЕМИ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ

Юлія Миколаївна ТКАЧ

Abstract


У статті викладено основні етапи педагогічного експерименту щодо фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів. Викладено основні проміжні результати. Зазначено, про позитивну динаміку рівня сформованості професійних компетентностей та оволодіння методами теоретичного пізнання, підвищення рівня вмотивованості студентів до навчання та якості засвоєння знань в цілому


Keywords


фундаменталізація; майбутні економісти; інформатизація; математизація; технологізація

References


Гончаренко С. У. Фундаменталізація освіти як дидактичний принцип / С. У. Гончаренко // Шлях освіти. – 2008. – № 1. – С. 2–6.

Кремень В. Освіта і наука України : шляхи модернізації (факти, роздуми, перспективи) / В. Кремень. – К. : Грамота, 2003. – 272 с.

Ткач Ю.М. Модель фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів/ Ю.М. Ткач // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвтіній школах: зб. наук. пр. / [редкол.: Т.І.Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ. - 2017. – Вип. 53 (106). – С. 325-332.

Ткач Ю.М. Фундаменталізація професійної підготовки майбутніх економістів: теоретичний і методичний аспекти : монографія / Ю.М.Ткач. – Монографія. Ніжин: ФОП Лук’яненко В.В. ТПК «Орхідея», 2017. – 418 с.


Full Text: PDF (Українська)

Refbacks

  • There are currently no refbacks.
   
Archive
2015 343 353 365 367 370  
2016 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
2017 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13-14 15 16 17-18    
2018 1 2 3 4 5 6
  7 8 9 10-11 12 13
  14 15 16 17 18
2019 1 2 3      

User

Information

Journal Content

Browse

Language

Font Size