МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ УМІНЬ УЧНІВ У НАВЧАННІ РОЗДІЛУ «ПРЯМІ І ПЛОЩИНИ У ПРОСТОРІ» ЗА ПРОГРАМОЮ РІВНЯ «СТАНДАРТ»
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У даній статті досліджується використання методу доцільних задач у формуванні геометричних умінь, як складової математичної компетентності учнів, які опановують математику на рівні «Стандарт».
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Лов’янова І. В. Професійно спрямоване навчання математики у профільній школі: теоретичний аспект: монографія / І. В. Лов’янова; наук. редактор Н. А. Тарасенкова. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю., 2014. – 354 с.
Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх закладів. Математика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/general-secondary-education/educational_programs/1352202396/