ВПЛИВ ДОСВІДУ УЧАСТІ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У МІЖНАРОДНИХ ПРОЕКТАХ НА РУХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗМІН

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Вячеслав Вікторович БОРИСОВ
Світлана Володимирівна БОРИСОВА
Олексій Миколайович ТОРУБАРА

Анотація

У статті висвітлюється взаємозв’язок між досвідом участі керівників закладів загальної середньої освіти у міжнародних проектах і заохоченням учителів закладів освіти до участі у міжнародних проектах. Участь учителів і керівників закладів загальної середньої освіти у міжнародних проектах сприяє формуванню готовності до провайдингу інновацій і підсилює мотивацію до розбудови школи як навчальної спільноти, що об’єднана спільним моральним обов’язком і відповідальністю

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
БОРИСОВ, В. В., БОРИСОВА, С. В., & ТОРУБАРА, О. М. (2018). ВПЛИВ ДОСВІДУ УЧАСТІ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У МІЖНАРОДНИХ ПРОЕКТАХ НА РУХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗМІН. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2452
Розділ
Статті
Біографії авторів

Вячеслав Вікторович БОРИСОВ, Донбаський інститут техніки та менеджменту ПВНЗ «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая»

доктор педагогічних наук, професор

Світлана Володимирівна БОРИСОВА, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Олексій Миколайович ТОРУБАРА, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка

доктор педагогічних наук, професор,

Посилання

Закон України «Про освіту» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38–39). URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19

Абизов В., Борисов В., Бобилева Я. Про якісні та кількісні тенденції участі навчальних закладів Донецької області в міжнародних проектах: аналітичний огляд. URL: http://bdpu.org/sites/bdpu.org/files/nauka/6_3_abizov_borisov_bobilev.pdf.

Фуллан М. Сила змін: Вимірювання глибини освітніх реформ / пер. с англ. Львів: Літопис, 2000. 269 с.

Кулик Є.В. Концептуальні зміни в змісті професійної і технологічної освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, 2016. №1. С. 6–10.

Серджіованні Т., Барлінгейм М., Кумз Ф., Тарстон П. Керування освітою і шкільне врядування / пер. з англ. О. Щур. Львів: Літопис, 2002. 440 с

Стельмахович М.Г. Українська родинна педагогіка. Київ: ІСДО, 1996. 288 с.

Калашнікова С.А. Еволюційні рівні та професіоналізація управління. Освітологічний дискурс, 2010. №2. 23 c. URL: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals /osdys/2010_2/10ksarpu.pdf

Генсон М.Е. Керування освітою та організаційна поведінка / пер. з англ. Х. Проців. Львів: Літопис, 2002. 384 с. (Серія «Освіта»)

Борисов В.В. Провайдинг інновацій в системі післядипломної педагогічної освіти. Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи: збірник матеріалів І-ї Міжнародної науково-практичної конференції / [ред.-упоряд. А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. Баку-Ужгород-Дрогобич: Посвіт, 2016. С. 119–120.