ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА»

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Н. А. Різник

Анотація

У статті висвітлено процес організації інтерактивного навчання, який передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Розглянуто зарубіжний досвід використання інтерактивних методів навчання на лекційних заняттях, розкрито переваги інтерактивних методів навчання та з’ясовано особливості їх використання під час вивчення курсу «Університетська освіта» у вищому навчальному закладі.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Різник, Н. А. (2016). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА». Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", 20(353). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/662
Розділ
Статті

Посилання

Normal

0

21

false

false

false

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */

table.MsoNormalTable

{mso-style-name:"Обычная таблица";

mso-tstyle-rowband-size:0;

mso-tstyle-colband-size:0;

mso-style-noshow:yes;

mso-style-parent:"";

mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;

mso-para-margin:0cm;

mso-para-margin-bottom:.0001pt;

mso-pagination:widow-orphan;

font-size:10.0pt;

font-family:"Times New Roman";

mso-ansi-language:#0400;

mso-fareast-language:#0400;

mso-bidi-language:#0400;}

1. Активізація навчального процесу у сучасній вищій школі: Метод. огляд / Уклад. Л. А. Якимова. – К. : ДП «Вид. дім «Персонал», 2010. – 32 с.

 

2. Бугрій О. Активізація навчального процесу в зарубіжній вищій школі / О. Бугрій // Вища школа. – 2008. – № 5. – С. 70–78.

 

3. Іванова-Комарщук О. Корисність інтерактивних методів навчання / О. Іванова-Комарщук. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/method/technol/6564/.

 

4. Інтерактивні технології навчання. – Джерела толерантності. Розділ «Як ми це робимо». – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.tolerspace.org.ua/psiholog/inter-tekhn1.htm.

 

5. Козак Л. Формування інтерактивного курсу «Основи менеджменту» / Л. Козак // Ситуаційна методика навчання: український досвід. – К. : Центр інновацій та розвитку, 2001. – С. 114–119.

 

6. Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://univd.edu.ua/index.php?id=99&lan=ukr.

 

7. Січкарук О. І. Інтерактивні методи навчання у вищій школі: Навчально-методичний посібник / О. І. Січкарук. – К. : Таксон, 2006. – 88 с.

 

8. Cameron B. J. Active Learning / B. J. Cameron – 7th Ed. London, ON: Society for Teaching and Learning in Higher Education. Green Guide. – 2010. – №°2.

 

9. Manuel Dias. Teaching Strategies for Active Learning / Manuel Dias. – Centre for University Teaching. – March 2011. http://saea.uottawa.ca/cpu/images/stories/publications/cafe_ped_en_06.pdf.