ДІАГНОСТИКА ВИХОВАНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДБАЙЛИВОСТІ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ КОЛЕДЖІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті подано результати констатувального етапу експерименту щодо реалізації педагогічних умов виховання господарської дбайливості студентів аграрних коледжів. Висвітлено результати діагностики вихованості господарської дбайливості студентів аграрних коледжів. Здійснено аналіз результатів констатувального етапу експерименту, які свідчать, що незначний відсоток студентів аграрних коледжів знають у чому полягає сутність сталого розвитку суспільства, мають розвинений практичний інтелект. Встановлено, що незначний відсоток молодих людей займаються професійним самовдосконаленням, проте багато молодих людей усвідомлюють, що процвітання держави, розвиток економіки країни залежить від їх власних успіхів у здобутті фаху.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Як цитувати
Мешко, К. І. (2016). ДІАГНОСТИКА ВИХОВАНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДБАЙЛИВОСТІ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ КОЛЕДЖІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1003
Розділ
Статті
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Сопівник Р.В. Теоретичні і методичні засади формування лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислової галузі: дис. док. пед. наук / Р. В. Сопівник. – К., 2012. – 527 с.