МЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ ЯК НЕВІД’ЄМНА РИСА СУСПІЛЬСТВА ЗНАНЬ ХХІ СТ.

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Миколаївна ФУЧИЛА

Анотація

У статті розглянуто деякі аспекти навчання медійної грамотності, яку можна вважати однією із ключових галузей знань, необхідних для повноцінного розвитку та становлення громадянина будь-якої країни світу у ХХІ столітті. Стрімкий розвиток різноманітних медійних засобів поширення інформації, які забезпечує Інтернет та інші сучасні інформаційні технології, спричиняє необхідність забезпечення розвитку навичок медійної грамотності на новому якісному рівні.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ФУЧИЛА, О. М. (2020). МЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ ЯК НЕВІД’ЄМНА РИСА СУСПІЛЬСТВА ЗНАНЬ ХХІ СТ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/107-110
Розділ
Статті
Біографія автора

Олена Миколаївна ФУЧИЛА, Національний університет «Львівська Політехніка»

кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри іноземних мов

Посилання

Hobbs R. Debates and challenges facing new litera-cies in the 21st century. International handbook of children, media and culture. In S. Livingstone, K. Drotner (Eds.). London: Sage, 2008. P. 431–447.

Huguet A., Kavanagh J., Baker G., Blumental S. Exploring Media Literacy Education as a Tool for Mitigating Truth Decay. Santa Monica, Calif.: RAND Corporation, 2019. 163 p.

McChesney R. The problem of the media. New York: Monthly Review Press, 2004. 352 p.

Silverblatt A. Media literacy: Keys to interpreting media messages. 2nd ed. Westport, CT: Praeger Publications, 2014. 560 p.

Potter J. W. Theory of Media Literacy: A Cognitive Approach. Thousand Oaks, Calif.: SAGE, 2014. 320 p.

Ashley S., Poepsel M., Willis E. Media Literacy and News Credibility: Does knowledge of media owner-ship increase skepticism in news consumers? Journal of Media Literacy Education, 2010. 2(1). P. 37–46.

Ewen S. Memoirs of a commodity fetishist. Mass Communication and Society, 2000. 3(4). P. 439–452.

Selwyn N. Data Entry: Towards the Critical Study of Digital Data and Education. Learning, Media and Technology, 2015. 40(1). P. 64–82.