МЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ ЯК НЕВІД’ЄМНА РИСА СУСПІЛЬСТВА ЗНАНЬ ХХІ СТ.
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Hobbs R. Debates and challenges facing new litera-cies in the 21st century. International handbook of children, media and culture. In S. Livingstone, K. Drotner (Eds.). London: Sage, 2008. P. 431–447.
Huguet A., Kavanagh J., Baker G., Blumental S. Exploring Media Literacy Education as a Tool for Mitigating Truth Decay. Santa Monica, Calif.: RAND Corporation, 2019. 163 p.
McChesney R. The problem of the media. New York: Monthly Review Press, 2004. 352 p.
Silverblatt A. Media literacy: Keys to interpreting media messages. 2nd ed. Westport, CT: Praeger Publications, 2014. 560 p.
Potter J. W. Theory of Media Literacy: A Cognitive Approach. Thousand Oaks, Calif.: SAGE, 2014. 320 p.
Ashley S., Poepsel M., Willis E. Media Literacy and News Credibility: Does knowledge of media owner-ship increase skepticism in news consumers? Journal of Media Literacy Education, 2010. 2(1). P. 37–46.
Ewen S. Memoirs of a commodity fetishist. Mass Communication and Society, 2000. 3(4). P. 439–452.
Selwyn N. Data Entry: Towards the Critical Study of Digital Data and Education. Learning, Media and Technology, 2015. 40(1). P. 64–82.