УПРАВЛІННЯ САМООСВІТНЬОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ – СТРАТЕГІЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЮРИДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ УНІВЕРСИТЕТУ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ганна Володимирівна Сафронова

Анотація

У статті управління самоосвітньою діяльністю розглядається як стратегія професійного становлення майбутніх юристів; конкретизуються основні напрямки її змісту; розкриваються специфічні особливості юридичної діяльності як основи і характеру  управління самоосвітньою діяльністю, обґрунтовуються умови ефективності реалізації стратегії  і її дійсності в професійному становленні студентів юридичних спеціальностей в системі університетської освіти

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Сафронова, Г. В. (2016). УПРАВЛІННЯ САМООСВІТНЬОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ – СТРАТЕГІЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЮРИДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ УНІВЕРСИТЕТУ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br>Серія: "Педагогічні науки", (10). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1080
Розділ
Статті
Біографія автора

Ганна Володимирівна Сафронова, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ

кафедра цивільно-правових дисциплін, викладач

Посилання

Бризгалов І.В. Юридична деонтологія: короткий курс лекцій/ І.В. Бризгалов. – К.: МАУП, 2003. – 48 с.

Гусарев С.Д. Юридична деонтологія. Основи юридичної діяльності: теоретичні, практичні та деонтологічні аспекти: науково-методичний та навчальний посібник/ С.Д. Гусарев, О.Д. Тихомиров; за заг. ред. В. Копейчикова. – К.: ВІРА–Р, 2003. – 505 с.

Минаева Н. М. Модель актуализации самообразовательной деятельности студента / Н. М. Минаева, Л. Б. Соколова // Вестник ОГУ. – 2001. – № 1 (120). – С. 21–30.

Филиппов А. В. Признаки управленческой деятельности / А. В. Филиппов // Организационная психология. Психологический климат и организационная культура. Информационные процессы в организационно-управленческой деятельности. Парадигмы исследования и описания организаций. Организационное поведение, взаимодействие и развитие: хрестоматия / сост. Л. В. Винокуров, Л. В. Скрипюк. – СПб.: Питер, 2001. – С. 115–118.

Хрыков Е. Н. Теоретические основы внутри школьного управления / Е. Н. Хрыков. – Луганск : Альма-матер, 1999. – 118 с.