ПРОБЛЕМА СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ІМІДЖ» СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті подано узагальнений опис сучасного стану проблеми професійного іміджу вчителя. Розглянуто сутнісні характеристики педагогічного іміджу. Проаналізовано вузьке та широке трактування терміну «імідж».
Автором зроблено спробу дати найбільш вичерпне визначення поняття «педагогічного іміджу». Виділено основні підходи до його типологізації й класифікації. У статті автор розкриває зміст поняття «професійний імідж вчителя», а також особливості його прояву.
У статті обґрунтовано необхідність створення та покращення педагогічного іміджу вчителя. Це дасть змогу не тільки оптимізувати рівень професійної діяльності вчителя, а й значно підвищити продуктивність навчально-виховного процесу.##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Гуревич К.М. Образовательная среда интерактивного комплекса «общеобразовательная школа – школа искусств» как условие эффективного развития личности младшего школьника / К.М. Гуревич. – [Електронний ресурс]. – Режим доступа: http://zexy-999.ru/items/items711395.html.
Бриль Г. Імідж сучасного вчителя початкових класів / Г. Бриль // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2011. – №4 (Ч.1) – С. 234.
Калюжный А.А. Особенности построения профессионального имиджа / А.А. Калюжный // Вестник государственного университета управления. Серия: Социология и управление персоналом. – № 3(19). – М.: ГУУ, 2006 – С. 59–63.
Квиллиам С. Тайный язык жеста и взгляда / С. Квиллиам. – М.: Ниолла – Пресс, 1998. – 246 с.
Ковальчук Л. Формування іміджу майбутнього учителя у процесі вивчення педагогічних дисциплін в класичному університеті / Л. Ковальчук // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. – 2007. – Вип. 22. – С. 65–74.
Максимова Г.П. Коммуникативная культура преподавателя и ее развитие в профессиональной деятельности: дис. … канд. пед. наук / Г.П. Максимова. – Ростов-на-Дону, 2000. – 179 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии: в 2 т. / С.Л. Рубинштейн. – М.: Педагогика, 1972. – 424 с.
Черновол–Ткаченко Р.І. Імідж сучасної освітньої установи / Р.І.Черновол–Ткаченко // Управління школою. 2006. – № 19 – 21. – С. 92–95.