ПРИМЕНЕНИЕ ТЕХНОЛОГИИ МЕЖПРЕДМЕТНОЙ ИНТЕГРАЦИИ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ МАТЕМАТИКЕ В СТАРШЕЙ ШКОЛЕ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Алексашина И. Интегративный подход в естественнонаучном образовании / И. Алексашина // Народное образование. – 2001. – №1. – С. 161-165.
Бородай А. А. Уроки на интегративной основе: Методическая разработка / А. А. Бородай. – Днепропетровск : Б.и., 2004. – 199 с.
Винокурова Н. Один из приемов реализации интегративного похода в обучении / Н. Винокурова, О. Елисеева // Математика. – 1999. – №36. – С. 2–3.
Якушева С. Д. Университетский образовательный округ – интеграция науки, образования и практики: монография. – 2-е изд., испр. и доп. / С. Д. Якушева. – М. : АПК и ППРО, 2009. – 200 с.