ПЕРІОДИЗАЦІЯ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглянута проблема періодизації понятійного апарату в історії розвитку педагогічної науки. Висвітлено сутність терміну “періодизація” та окреслено його основні компоненти. Простежено динаміку розвитку системи педагогічних понять. Сформульовано основні складові понятійно-категорійного апарату, а також проаналізовано основні риси та відмінності їх періодизації.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
ЛІТЕРАТУРА
Безрукова В. С. Основные категории теории воспитания и их функции в развитии педагогической науки: Автореф. дис. ... д-ра пед. наук. Казань. – 1983. – 42 с.
Березівська Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у ХХ столітті : монографія / Л. Д. Березівська. – К. : Богданова А. М., 2008. – 400с.
Богданова І. М. Модульний підхід до професійнопедагогічної підготовки вчителя: монографія / І. М. Богданова. – Одеса: Маяк, 1998. – 284с.
Вихрущ А. В Особистість у контексті педагогічної персонології ̸ А. В. Вихрущ ̸̸̸̸ ̸̸̸̸ Я-концепція академіка Неллі Ничкало у вимірі професійного розвитку особистості: зб. наук. пр. – Київ НАПН, 2014. – С. 534 – 540.
Гинецинский В. И. Основы теоретической педагогіки / В. И. Гинецинский. – М.: Изд-во СПбУ, 1992. – 154 с.
Гупан Н. М. Українська історіографія історії педагогіки / Н. М. Гупан. – К. : “А.П.Н.”, 2002. – 224 с.
Касьяненко М. Д. Педагогіка співробітництва / М. Д. Касьяненко. – К., 1993. ‒ 320с.
Кичева И. В. Обогащение педагогической терминологии в 90-е годы XX в / И. В. Кичева, – Пятигорск: Изд-во ПГЛУ, 2004. – 404 с.
Коменский Я. А., Локк Д., Руссо Ж.-Ж., Песталоцци И. Г. Педагогическое наследие / Сост. В. М. Кларин, А. Н. Джуринский. – М., 1989. – 416с.
Сухомлинська О. В. Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проблем / О. В. Сухомлинська, – Київ. : А.П.Н., 2003. – 268 с.
Сухомлинська О. В. Концептуальні засади розвитку історико-педагогічної науки в Україні / О. В. Сухомлинська // Шлях освіти. – 1999. ‒ № 1. ‒ С. 41-45.
Сухомлинська О. В. Методологія дослідження історико-педагогічних реалій другої половини ХХ століття / О. В. Сухомлинська // Шлях освіти. – 2007. ‒№ 4. ‒ С. 6-12.
Сухомлинська О. В. Періодизація педагогічної думки в Україні: кроки до нового виміру / О. В. Сухомлинська // Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України. – Частина 1. – Харків : ОВС, 2002. – С. 37 – 54.
Школа О. В. Критерії періодизації та основні періоди розвитку методичної думки з фізики в Україні / О. В. Школа [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http: // conference.mdpu.org.ua/viewtopic.php.