ТЕХНОЛОГІЇ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті обґрунтовано технології застосування інтерактивних технологій у формуванні комунікативної культури майбутніх вчителів. Визначено місце інтерактивних технологій в процесі формування комунікативної культури майбутнього вчителя, їх особливості впровадження в навчальний процес.
У дослідженні сконструйована технологія формування комунікативної культури майбутніх вчителів в процесі їх взаємодії з іншими учасниками процесу навчання. Саме застосування інтерактивних технологій дозволило проводити навчально-виховну роботу зі студентами в цікавих для них формах навчання. Передбачено, що застосування запропонованої технології буде сприяти підвищенню ефективності формування комунікативної культури майбутніх вчителів. Таким чином, поліпшення навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі будуть сприяти застосування технологій в навчальній, виховній, методичній та науковій роботі.##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Платов В. Я. Деловые игры: разработка, организация и проведение: учебник / В.Я. Платов. – М.: Профиздат, 1991. – 192 с.
Сборник деловых игр, конкретных ситуаций и практических задач: метод. Пособие / В. И. Матирко, В. В. Поляков, И. М. Стариков [и др.]; под ред. В. И. Матирко, 1991. – 255 с.
Сурмин А. Ситуационный анализ, или Анатомия Кейс-метода / Ю. Сурмин, А. Сидоренко, В. Лобода, А. Фурда, И. Катерыняк, Кеси Меер; Под ред. д-ра социологических наук, профессора Ю. П. Сурмина. – К.: Центр инноваций и развития, 2002. – 286 с.
Шеремета П. М. Кейс-метод: з досвіду викладання в
українській бізнес-школі / П.М. Шеремета, Л.Г. Каніщенко; за ред. О. І. Сидоренка; 2-ге вид. – К. : Центр інновацій та розвитку, 1999. – 80 с.