ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ У ПОКРАЩЕННІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕДИКІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Катерина Володимирівна Гавриленко

Анотація

У статті досліджуються переваги інтерактивного навчання, розглядаються конкретні приклади застосування інтерактивних технологій в аудитооії, виокремлюються три аспекти інтерактивного навчання, що здатні покращити якість освіти.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Гавриленко, К. В. (2017). ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ У ПОКРАЩЕННІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕДИКІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1138
Розділ
Статті
Біографія автора

Катерина Володимирівна Гавриленко, Черкаський медичний коледж

викладач ІІ категорії

Посилання

Крамаренко С.Г. Інтерактивні техніки навчання, як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С.Г. Крамаренко // Відкритий урок. – 2002. – № 5–6. – С. 7–10.

Пометун О. Як оцінити діяльність учнів на інтерактивному уроці / О. Пометун // Доба. – 2002. – №2. – С.2–6.

Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. Пометун, Л. Пироженко. – К., 2004. – C. 192.

Abrahamson L. (1999). Teaching with classroom communication system – what it involves and why it works. Better Education Inc. Retrieved 28/11/2016, from http://www.bedu.com/Publications/PueblaFinal2.html.