ГОТОВНІСТЬ СПЕЦІАЛІСТІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПРОДУКТ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Валентина Олександрівна Тюріна
Оксана Ярославівна Романишина
Валерій Іванович Сипченко

Анотація

У статті розглянуто поняття: «готовності до професійної діяльності», «технологія», «педагогічна технологія»; визначено вихідні психолого-педагогічні положення і закономірності, що забезпечують раціональну організацію навчально-пізнавальної діяльності студентів; показано, що педагогічна технологія має будуватися з урахуванням психологічних закономірностей  здійснення пізнавальних процесів й раціональної організації навчально-пізнавальної діяльності студентів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Тюріна, В. О., Романишина, О. Я., & Сипченко, В. І. (2017). ГОТОВНІСТЬ СПЕЦІАЛІСТІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПРОДУКТ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br>Серія: "Педагогічні науки", (18). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1145
Розділ
Статті
Біографії авторів

Валентина Олександрівна Тюріна, Харківський національний університет внутрішніх справ

кафедра загальної соціології, доктор педагогічних наук, професор

Оксана Ярославівна Романишина, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка

кафедра інформатики і методики її викладання, доктор педагогічних наук, доцент

Валерій Іванович Сипченко, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

завідувач кафедри педагогіки вищої школи, кандидат педагогічних наук, професор

Посилання

Тюріна В.О. Пізнавальна самостійність школярів / В.О.Тюріна. – Харків: Основа, 1993. – 144 с.

Словник української мови. – Т.Х.К.: Наукова думка, 1979. – 861 с.