КОНЦЕПЦИЯ ФОРМИРОВАНИЯ УЧИТЕЛЯ – ПРОФЕССИОНАЛА И ГРАЖДАНИНА В КОНТЕКСТЕ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО НАСЛЕДИЯ А.А. ЗАХАРЕНКО
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Марков А.П. Кризис идентичности и ресурсы гуманитарного образования/ А.П. Марков // Педагогика. – 2001. – № 7. – С. 12–17
Бердяев Н.А. Мое философское миросозерцание / Н.А. Бердяев // Философские науки. – 1990. – № 6. – С. 85–90.
Українська педагогіка в персоналіях: навч. посіб. для вузів: у 2-х кн. Кн. 2. ХХ століття / за ред. О.В. Сухомлинської. – К.: Либідь, 2005. – С. 544–548.
Концепція авторської школи // Дівочі гори. – 2003. – трав.- С. 2
Використання ідей О.А. Захаренка у сучасному навчальному закладі | Світовид. (2016). Svitovid6.webnode.com.ua. Retrieved 14 December 2016, from http://svitovid6.webnode.com.ua/news/vikoristannya-idej-o-a-zakharenka-u-suchasnomu-navchalnomu-zakladi/
Хайдеггер М. Философия образования ХХI века/ М. Хайдеггер. – М., 1992. – С. 117–130
Савицкий И.А. О философии глобального образования/ И.А. Савицкий // Философское образование для ХХ1 века. – М., 1992. – С. 9–18