МОБІЛЬНЕ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З АГРОІНЖЕНЕРІЇ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Досліджено комплекс питань мобільного навчання у підготовці бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища.
Виокремлено функціональні структуранти інформаційно-освітнього середовища, з якими майбутні агроінженери можуть працювати як інструментами мобільного навчання, а саме: анкета, вікі, глосарій, журнал, завдання, лекція, семінар, тест, форум, чат, веб-посилання.
Окреслено особливості мобільного навчання бакалаврів з агроінженерії у інформаційно-освітньому середовищі перед традиційними методами контролю знань.
Обґрунтовано доцільність організації мобільного навчання в агроінженерній підготовці майбутніх бакалаврів.##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Bersin, J. (2017). The Disruption of Digital Learn-ing: Ten Things We Have Learned. Josh Bersin Academy. URL: https://joshbersin.com/2017/03/the-disruption-of-digital-learning-ten-things-we-have-learned/.
Мобільне навчання стає дедалі більш популяр-ним (2012). Мобільне навчання: блог. URL: http://scaliy.blogspot.com/2012/10/blog-post.html.
Горбатюк, Р.М., Тулашвілі, Ю.Й. (2013). Мобільне навчання як нова технологія вищої освіти. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка, соціальна робота», 27, 31–34.
Pandey, A. (2018). 10 Mobile Learning Trends for 2018. Eidesign. URL: https://www.eidesign.net/10-mobile-learning-trends-2018/.
Лузгина, В.Б, Стаховская, Ж.А. (2016). Опыт использования мобильных технологий в образовательной среде вуза. Образовательные технологии и общество, 3, 463–472.
Белов, В.В., Образцов, И.В., Иванов, В.К., & Коноплев, Е.Н. (2015). Компьютерная реализация решения научно-технических и образовательных задач. Тверь: ТаГТУ. 102 с.
Wylie, J. (2013). Mobile Learning Technologies for 21st Century Classrooms. at&t. Retrieved from https://www.scholastic.com/browse/article.jsp?id=3754742.
Белоглазов, А.А., Белоглазова, Л.Б., Белоглазова, И.А., Трубачеев, Е.В., Мальцев, О.Л., Клёцкин, А.А., Печерский, Д.К., Блохин, М.Р. (2018). Использование технологий m-learning в высшем образовании: проблемы и перспективы. Вестник Российского университета дружбы народов. Серия: Информатизация образования, 15(4), 432–442.
Грунтова, Т.В. (2016). Мобільне навчання як сучасна технологія організації самоосвітньої діяльності студентів. Актуальні питання природничо-математичної освіти: збірник наукових праць, 7/8. 180–185.
Трухин, А.В. (2005). Виды виртуальных компьютерных лабораторий. Информационные технологии в высшем образовании, 58–67.
Прусенко, Ю.С. (2017). Мобільне навчання як нова технологія навчання. URL: https://informatika.udpu.edu.ua/?page_id=3482
Unwin, T. (2015). Evolution and prospects for the use of mobile technologies to improve education access and learning outcomes. URL: https://unesdoc. unesco.org/ark:/48223/pf0000232450.
Пригодій, М.А. (2018). Особливості використання ІКТ у системі післядипломної педагогічної освіти : зарубіжний досвід. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки, 7. 120–124.
Бахмат, Н.В. (2014). Використання хмарних сервісів у навчально-виховному процесі вищої школи. Молодь і ринок, 5, 45–49. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_11
Шишкіка, М.П. (2018). Використання хмарних технологій для підтримки освітніх досліджень у просторі відкритої науки. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, 105–115.
Хмарні технології – що це таке? Multitest. URL: http://www.multitest.ua/uk/blog/oblachnye-texnologii-chto-eto-takoe/.
Олійник, H.A. (2018). Методика навчання майбутніх агроінженерів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 60(2), 134–138.
Доценко, Н.А. (2018). Застосування навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів здобувачами вищої освіти інженерних спеціальностей в умовах інформаційно-освітнього середовища. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2(76), 118–128.
Золотарьова, І.О., Труш, А.М. (2015). Застосу-вання мобільного навчання в системі освіти. Системи обробки інформації, 4(129), 147–150.
Кудрявцев, А.В. (2015). Новые возможности использования мобильных устройств в учебном процессе вуза. Педагогическое образование в Рос-сии, 7, 71–76.
Відкрита освіта: новітні технології у навчальному процесі та освітньому менеджменті як засіб інтенсифікації розвитку освітньо-наукової системи України. Аналітична записка. Національний інститут стратегічних досліджень. URL: http://old2.niss.gov.ua/articles/721/.
Лубіна, Є. (2009). Мобільне навчання у дидактиці вищої школи. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна, 25(2), 61–66.
Сусь, Б.А. (2006). Інтерактивна лекція як спосіб активізації самостійної розумової діяльності сту-дентів у вищих технічних закладах освіти. Віс-ник НТТУ «КПІ» (Філософія. Психологія. Педагогіка): збірка наукових праць. Київ: Політехніка. 1(16). 128–131. URL: http://www.novyn.kpi.ua/2006-1/09_Sus. pdf.
Chee, N.K., Yahaya, N., Ibrahim, N.H. (2018). Factors of students' performance based on cognitive level in a mobile learning environment. International Journal of Mobile Learning and Organization (IJMLO), 12(2), 190–212.
Sarrab, M., Alzahrani, A., Al Alwan, N. and Alfar-raj, O. (2014) From traditional learning into mobile learning in education at the university level: undergraduate students perspective. International Journal of Mobile Learning and Organization (IJMLO), 8(3/4),
–186.
Eschenbrenner, B., Nah, F. (2019). Learning through mobile devices: leveraging affordances as facilitators of engagement. International Journal of Mobile Learning and Organization (IJMLO), 13(2), 152–170.
Рассовицька, М.В., Стрюк, А.М. (2017). Засоби мобільного навчання майбутніх інженерів-механіків. Наука України – погляд молодих вче-них крізь призму сучасності: тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції. Черкаси: ФОП Нечитайло О.Ф. 121–123.
Що таке QR-код та як його використовувати вчителю? TEACHHUB. Незалежна Освітня Кор-порація. URL: http://teach-hub.com/scho-take-qr-kod-ta-yak-joho-vykorystovuvaty-vchytelyu/.