НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДІЇ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Визначено актуальність національно-патріотичного виховання в сучасних умовах. Зроблено спробу визначити місце і роль національно-патріотичного виховання в системі освіти особистості. Показано, що національно-патріотичне виховання особистості – справа не одного соціального інституту, наприклад, родини чи школи, це справа спільна: держави, громади, сім’ї. Запропоновано різні підходи щодо виховання національно-патріотичних почуттів у сучасної молоді, а також запропонований власний варіант вирішення поставлених завдань.
На рівні перспектив подальшого дослідження проблеми національно-патріотичного виховання сучасної молоді виокремлено роботу із застосування інноваційних підходів щодо педагогічних методів, прийомів і вправ із вказаної теми.##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.president.gov.ua/documents/5802015-19494
Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/4068
Концепція нової української школи. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/
Платон. Держава / Платон; [пер. з давнього. Д. Коваль]. – К. : Основи, 2000. – 355 с.
Педагогика // Большая современная энциклопедия / сост. Е.С. Рапацивич. – Минск : Соврем. слово, 2005. – 720 с.
Андрущенко В. П. Світоглядна культура сучасного вчителя: проблеми формування / В. Андрущенко, С. Дорогань // Вища школа України. – 2002. – № 3. – С. 5–13.
Бех І. Д. Виховання особистості: Сходження до духовності : Наук. видання / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2006. – 272 с.
Кремень В. Г. Через пріоритетний розвиток освіти, виховання до динамічного національного прогресу / В. Г. Кремень // Педагогіка толерантності. – 2000. – № 4. – С. 4–8.
Сковорода Г. С. Вірші, пісні, байки, діалоги, трактати, притчі, прозові переклади, листи / Г. С. Сковорода. – К. : Наукова думка, 1983. – 261 с.
Ушинський К. Д. Вибрані педагогічні твори: У 2 т. / К. Д. Ушинський. – Т. 1. – К. : Радянська школа, 1983. – С. 43–103.
Сухомлинский В. А. Как воспитать настоящего человека (Советы воспитателям) / В. А. Сухомлинский. – К. : Радянська школа, 1975. – 236 с.
Захаренко О. А. Слово до нащадків / О.А. Захаренко. – К. : СПД Богданова А.М., 2006. – 216 с.
Чорна К. І. Національна ідея як фактор становлення патріотизму у дітей та молоді / К. І. Чорна // Шлях освіти. – 2008. – № 3. – С. 5–11.
Матящук В. П. Сучасне патріотичне виховання в школах України / В. П. Матящук. – Тернопіль : Мадрівець, 2014. – 384 с.
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.