ТВОРЧО-РОЗВИВАЛЬНА ЗНАЧУЩІСТЬ ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Анастасія Олександрівна Линовицька

Анотація

На основі аналізу художньо-педагогічної літератури та педагогічного досвіду у статті доведено творчо-розвивальну значущість вивчення професійно-орієнтовних дисциплін майбутніми митцями у вищому навчальному закладі. Розглядаються основні положення, принципи навчальних дисциплін – кольорознавства, композиції, рисунку, живопису на задах яких формується художньо-естетичний смак студентів та професійна свідомість.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Линовицька, А. О. (2017). ТВОРЧО-РОЗВИВАЛЬНА ЗНАЧУЩІСТЬ ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br>Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1196
Розділ
Статті
Біографія автора

Анастасія Олександрівна Линовицька, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кафедрa педагогіки вищої школи та освітнього менеджменту, аспірантка

Посилання

Коменский Я. А. Мир чувственных вещей в картинках / Я. А. Коменский. – М. : Просвещение, 1976. – 352 с.

Birren F. Color Psychology and Color Therapy: a factual study of the influence of color on human life / F. Birren-Secaucus. – N. J. : The Citadel Press, 1961. – p. 302

Шорохов Е. В. Методика преподавания композиции на уроках изобразительного искусства в школе: пособие для учителей : 2-е, доп. и перераб. / Е. В. Шорохов – М. : Просвещение, 1977. – 112 с.

Шорохов Е. В. Композиция: учеб. пособие для учащихся пед. училищ по спец. № 2003 «Преподавание черчения и рисования» / Е. В. Шорохов, Н. Г. Козлов. – М. : Просвещение, 1978. – 160 с.

Гавриляченко С. А. Композиция в учебном рисунке / С. А. Гавриляченко. – М. : СканРус, 2010. – 191 с.

Ростовцев Н. Н. Учебный рисунок: учеб. пособ. пед. училищ / Н. Н. Ростовцев. – М. : Просвещение, 1976. – 288 с.

Молева Н. М. Педагогическая система Академии художеств XVIII века / Н. М. Молева, Э. М. Белютин. – М. : Искусство, 1956. – 540 с.

Ожегов С. И., Шведова Н. Ю. Толковый словарь русcкого языка: 80 000 слов и фразеологических выражений. ‒ 4-е изд., дополненное. ‒ М. : Азбуковник, 1999. ‒ 944 с.

Современный словарь-справочник по искусству / Научный редактор и составитель А. А. Мелик-Пашаев. ‒ М. : Олимп, 1999. – 816 с.

Ломов Б. Ф. Формирование графических знаний и учений учащихся / Б. Ф. Ломов. – М. : Наука, 1959. – с. 270.