РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ГУМАННОЇ ПЕДАГОГІКИ ОЛЕКСАНДРА ЗАХАРЕНКА В ДОСВІДІ АВТОРСЬКОЇ «ШКОЛИ НАД РОССЮ»
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Береговий Я. А. Заповіт Захаренка / Я. А. Береговий // Педагогіка толерантності. – 2005. – № 3. – С. 38–52.
Боримський В. С. Школа О. А. Захаренка як модель сучасної сільської школи / В. С. Боримський // Позакласний час. – 2011. – № 10. – С. 133–134.
Кобзаренко В. Що значить бути толерантним / В. Кобзаренко // Школа. – 2012. – № 8. – С. 78–80.
Ковальська Н. Від серця до серця : використання досвіду великого педагога / Н. Ковальська, Т. Пастух, Л. Денисюк // Школа. – 2013. – № 9. – С. 42–64.
Комісаренко Н. Школа О. Захаренка – «школа самореалізації особистості» / Н. Комісаренко // Позакласний час. – 2011. – № 10. – С. 128.
Корюненко М. Олександр Захаренко : поспішайте робити добро / М. Корюненко // Освіта України. – 2006. – № 68. – С. 4–5.
Криворот К. Незвичайний учитель Сахнівської школи. Зі спогадів колег та односельчан / К. Криворот // Пані вчителька. – 2007. – № 9. – С. 51–53.
Криворучко М. В. Учителі-новатори – педагогічне джерело передового досвіду / М. В. Криворучко // Завучу. Усе для роботи. – 2011. – № 9–10. – С. 29–35.
Мацько Л. Проблеми мовної культури вчителя у спадщині Олександра Захаренка / Л. Мацько, О. Семеног // Дивослово. – 2007. – № 3. – С. 58–62.
Мелешко В. Про організацію експериментального дослідження в сільській школі / В. Мелешко // Рідна школа. – 2007. – № 2. – С. 7-8.
Слєпинін О. Педагогічна симфонія Олександра Захаренка / О. Слєпинін // Дзеркало тижня. – 2008. – № 18. – С. 17.
Яковенко В. Авторська школа над Россю / В. Яковенко // Освіта України. – 2006. – № 30-31-32. – С. 9; № 47. – С. 6.
Артеменко Т. Педагогіка в ритмі серця / Т. Артеменко // Школа. – 2012. – № 8. – С. 74–77.
Бондар Л. С. Питання співдружності школи і сім’ї у творчій спадщині В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. – 2010. – № 2. – С. 79–87.
Калініченко Н. Трудова підготовка як засіб соціалізації учнів у Сахнівській школі-родині О. А. Захаренка / Н. Калініченко // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2008. – № 1. – С. 38–42.
Кузь В. Слово про вчителя / В. Кузь // Педагогічна газета. – 2013. – № 1. – С. 6.
Мальований Ю. І знову ми в Захаренковій хаті / Ю. Мальований // Педагогіка толерантності. – 2010. – № 2. – С. 5–11.
Моргун В. Лучшая трудовая школа Украины / В. Моргун // Народное образование. – 2007. – № 6. – С. 189-194. – Воспитательная работа в школе. – 2007. – № 5. – С. 128–134.
Побірченко Н. Авторська школа академіка Олександра Антоновича Захаренка / Н. Побірченко // Шлях освіти. – 2007. – № 3. – С. 50–55.
Сухомлинська О. Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим / О. Сухомлинська // Рідна школа. – 2010. – № 9. – С. 13–17.
Українська педагогіка в персоналіях : навч. пос. [для студ. вищих навч. закладів]. У2-х кн. Кн. 2. ХХ століття / за ред. О. В. Сухомлинської. – К. : Либідь, 2005. – 552 с.
Крутенко О. В. Виховання гуманістичних цінностей школяра у педагогічній спадщині О. А. Захаренка : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Ольга Володимирівна Крутенко; ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т імені Г. Сковороди». – Переяслав-Хмельницький, 2012. – 23 с.
Орлова Н. В. Формування духовних цінностей дітей і молоді в творчій спадщині О. А. Захаренка : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагоги» / Наталія Володимирівна Орлова; АПН України; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. – К., 2008. – 20 с.
Захаренко С. Дитиноцентризм – провідна лінія в педагогічній спадщині О. А. Захаренка / С. Захаренко // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2013. – № 4. – С. 63–66.
Захаренко С. Погляди О. А. Захаренка на родинне виховання : витоки та умови формування / С. Захаренко // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2007. – № 1–2. – С. 168–175.
Захаренко С. О. Засади родинного виховання в творчій спадщині О. А. Захаренка / С. О. Захаренко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр. – Полтава : Полт. держ. пед. ун-ту імені В.Г. Короленка, 2008. – Вип. 4. – С. 149–156.
Захаренко С. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Захаренко // Рідна школа. – 2011. – № 1–2. – С. 18–22.
Захаренко С. Формування громадянина-патріота у педагогічній системі О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Коваленко // Рідна школа. – 2013. – № 6. – С. 36–40.