ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ: НІМЕЦЬКИЙ ПІДХІД
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
За умови перманентного звуження сегменту основних акторів ринку освітніх послуг - маємо на увазі тих, хто формує контингент студентів денної та заочної форми навчання, актуальне значення, як ніколи набуває інтернаціоналізації вищої школи. Дана проблематика активізується також невпинним процесом глобалізації у сфері вищої освіти. Німецькі університети за короткий період відкрили додаткові можливості пов’язані з глобальними перспективами. Реалізують підготовку спеціалістів, які володіють необхідними компетенціями для суспільства і економіки знань, ефективно кооперують у галузі вищої освіти з Європейськими країнами, нарощують обмін з студентами та викладачами з зарубіжними закладами вищої освіти; ефективно задовольняють спеціальні запити іноземних студентів. У ФРН розроблені та ефективно реалізуються чотири стратегії інтернаціоналізації вищої освіти. Основні показники інтернаціоналізації є предметом соціальних досліджень, урядових та неурядових організацій.
Вдумливий аналіз німецького досвіду сприятиме «пробудженню» на жаль більшості Українських університетів в контексті розробки та реалізації конкретних стратегічних планів інтернаціоналізації освіти, як ефективного механізму виходу з кризи.##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Knight, J. (2003). Updated Definition of Internationalization. International Higher Education the Boston College Center for International Higher Education, 33, 2–3.
Wit, Х. de. (2011) Internationalisation of higher education: Nine myths. International Higher Education, 64, 6–7, 14.
Whight, Y. (2008). Higher education in turmoil. The changing world of internationalization. Rotterdam, the Netherland: Sense Publishers.
Henard, F., Diamond, L., Roseveare, D.. (2012). Approaches to internationalization and Their Implications for Strategic Management and Institutional Practice. A Guide for Higher Education institutions. OECD Higher Education Programme IMHE. Paris: OEC,. Retrieved from www.oecd.org/edu/imhe.
OECD. (2004). Internationalization a trade in Higher Education: Opportuhities a changes OECP Publication. Paris.
Hudzik, J.K. & Stohl, M. (2012). Comprehensive and strategic internationalisation of U.S. higher education. In D.K. Deardorff, H. de Wit, J.D. Heyl & T. Adams (Eds.), The Sage handbook of international higher education (61–80). Thousand Oaks, CA: Sage.
European Commission EACEA Eurydice (2013).
OECD. (2005). Approaches to internationalization and their implications for Strategic Management Intuitional Practice. Paris.
Callan, H. (2000). Higher Education Internationalization Strategies: Of Marginal Significance or All-Pervasive? The International Vision in Practice: A Decade of Evolution. Higher Education in Europe, 25, 1.
Vicki, L, Wohlmuth, S.R (2002). Planning for the Internationalization of a Postgraduate Professional Degree Programme in Library and Information Science. Higher Education in Europe, 27, 3.
Vogel, T. (2001). Internationalization, Intercultural, and the Role of Foreign Languages in Higher Education. Higher Education in Europe, 26, 3.