THE ESSENCE AND STRUCTURE OF FUTURE ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS READINESS TO USE AUTHORIAL TECHNOLOGIES IN PROFESSIONAL ACTIVITY
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Adolf, V. A., Illina N. F. (2007). Innovative activities in the process of teacher professional development. Kyiv: Politkom. (in Ukr.)
Bartkiv, O. (2010). Readiness for innovative teacher professional activities. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia (Training problems of modern teacher), 1, 52-58. (in Ukr.)
Dychkivska, I. M. (2015). Innovative educational technologies. Kyiv: Akademvydav.
Dunai-Novakova, K. M. (1983). Formation of professional readiness of students in pedagogical activity. Extended abstract of Doctor’s thesis. Moscow. (in Russ.) 5. Karpova, Y. A. (1998). Innovations, intelligence, education. Moscow: MHUL. (in Russ.)
Kuzmina, N. V. (1970). Research methods of pedagogical activities. Leninhrad: LHU. (in Russ.)
Lynenko, A. F. (1995). Educational activity and readiness to it. Odessa: OKFA. (in Ukr.)
Makohon, K. (2002). Diagnostic of teachers readiness to search activity. Ridna Shkola (Native School), 1, 27-29. (in Ukr.)