ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТРЕНАЖЕРІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРІВ З АГРОІНЖЕНЕРІЇ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Олійник В.В. Тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації суспільства. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія, 2013. Т. 1. С. 56-66
Биков В.Ю. Відкрите навчальне середовище та сучасні мережні інструменти систем відкритої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 2. Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання, 2005. №9(16). С. 3–9.
Кухаренко В.М., Рибалко О.В., Сиротенко Н.Г. Дистанційне навчання: умови застосування. Дистанційний курс. Харків: НХУ "ХПІ" ТОРСІНГ, 2002. 320 с.
Лодатко Є.О. Інформаційно-технологічна компетентність як основа підготовки майбутніх інженерів-педагогів до розвитку технічної творчості учнів. Молодь і ринок, 2015. Вип. 7. С. 13–16
Самойленко О.М., Бацуровська І.В. (2016). Тео-рія та практика функціонування та управління електронним університетом: нормативно-правовий аспект: посібник. Херсон: Грінь Д.С., 2016. 64 с.
Пастухов В.И. Современные требования к вали-фикации инженера сельскохозяйственного производства. Вісник Українського відділення Міжнародної академії аграрної освіти. Запоріжжя: НВК Інтер-М, 2013. №1. С. 25–35.
Лазарєв О.В. Професійна підготовка майбутніх фахівців аграрного профілю на засадах компетентнісного підходу. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2014. №1 (35). С. 209–218.
Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року: Указ Президента України від 25 червня 2013 року №344. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/344/2013 (дата звернення: 07. 02. 2019 p.)
Биков В. Ю. Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем. Інформаційні технології і засоби навчання, 2005. C. 5–15. URL: https://lib.iitta.gov.ua/3583/1/1.pdf (дата звер-нення: 07. 02. 2019 p.)
Олійник В.В., Самойленко О.М., Бацуровська І.В., Доценко Н.А. Формування професійних компетенцій майбутніх агроінженерів у комп’ютерно орієнтованому середовищі закладу вищої освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 2018. №6. С. 140–154.
Белов М.А. Принципы проектирования виртуальной компьютерной лаборатории на основе технологии облачных. Современные проблемы и пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании: Сборник трудов международной конференции. Одесса: УКРНИИМФ, 2010. С. 108.