Організація методичного супроводу розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів у загальноосвітньому навчальному закладі
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розкрито поняття «компетентність учителів», «здоров’язбережувальна компетентність учителів», «розвиток здоров’язбережувальної компетентності», «методичний супровід». Надано характеристику здоров’язбережувальної компетентності вчителів та її компонентів. Схарактеризовано організаційну діяльність керівництва загальноосвітнього навчального закладу в системі методичної роботи навчального закладу щодо здоров’язбережувальної компетентності вчителів. Визначено роль методичної роботи в розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Список використаної літератури
Про національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року // Указ президента України від 25 червня 2013 року за № 344/2013. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http//www/zakon.rada.ua /go/344/2013.
Бєлєнька Г. В. Здоров’я дитини – від родини / Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, М. А. Машовець. – К. : СПД Богданова А.М., 2006. – 220 с.
Лісневська Н. В. Педагогічні умови створення здоров’язберігаючого середовища в дошкільному навчальному закладі // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http//www/sworld.com.ua /konfer33/267/pdf.
Волкова І. В. Здоров’я школярів – взаємодія лікарів, педагогів, психологів / І. В. Волкова // Практика управління закладом освіти. – 2009. – № 12. – С. 5.
Ващенко Л. С. Основи здоров’я : книга для вчителя / Л. С. Ващенко, Т. Є. Бойченко. – К. : Генеза, 2005. – 204 с.
Кубенко І. М. Що таке компетентність і як її розуміють в освіті // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http//www/tme.ume.edu.ua /docs/dod/1…/kubenko,pdf.
Енциклопедія освіти / за заг. ред. В. Г. Кременя. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Нагавкина Л. С. Валеологические основы педагогической деятельности : учебно-методическое пособие / Л. С. Нагавкина, Л. Г. Татарникова. – СПб. : Кар, 2005. – 272 с.
Миценко В. життєві навички і ключові компетентності як основа здорового способу життя / В. Миценко // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2007. – № 1–2. – С. 102–105.
Титаренко Т. М. Формування в молоді настанов на здоровий спосіб життя : методичні рекомендації / Т. М. Титаренко, Л. А. Лєпіхова, О. Я. Кляпець. – К. : Міленіум, 2006. – 124 с.
Юрочкіна С. О. Педагогічні засади валеологічного виховання дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / С. О. Юрочкіна; Інститут педагогіки АПН України. – К., 1997. – 27 с.