ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КРИТЕРІЇВ, ПОКАЗНИКІВ ТА РІВНІВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ БАКАЛАВРІВ З КІБЕРБЕЗПЕКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Бацуровська І.В. (2015). Сутність показників, критеріїв та рівнів готовності магістрів до освіт-ньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів. Збірник наукових праць Херсонського національного технічного університету, 2015. №2. С. 11–15.
Беспалько В.П. Элементы теории управления процессом обучения. М.: Знание, 1971. Ч. 2.
Брокгауз Ф.А., Ефрон И.А. Иллюстрированный энциклопедический словарь. Современная вер-сия. М.: Эксмо, 2008.
Бусел В.Т. Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.). Київ; Ірпінь:
Перун, 2005.
Гончаренко С.У. Український педагогічний слов-ник. Київ: Либідь, 1997.
Гуцан Т.Г. Педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів економіки до профільного навчання старшокласників. URL: http://intkonf.org/gutsan-tg-pedagogichni-umovi-formuvannya-gotovnosti-maybutnih-vchiteliv-ekonomiki-do-profilnogo-navchannya-starshoklasnikiv/
Доценко Н.А. Дослідження критеріїв готовності майбутніх агроінженерів до професійної діяльності. Теорія прийняття рішень. Ужгород, 2019. C. 219–220).
Коджаспирова Г.М., Коджаспиров А.Ю. Словарь по педагогике. М.: МарТ? 2005.
Кремень, В.Г. Енциклопедія освіти. К.: Юрінком Інтер, 2008.
Кудрицкий А.В. (Ред.). Украинский Советский энциклопедический словарь (Т. ІІІ). Київ: Глав. ред. УСЭ, 1989.
Левитов Н.Д. О психологических состояниях человека. М.: Просвещение, 1964.
Мельничук О.С. Словник іншомовних слів. Київ, 1974.
Монахова М.М. Педагогическое проектирова-ние–современный инструментарий дидактических исследований. Школьные технологии, 2011. C. 5–7.
Плахотнюк Н.П. Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Збірник наукових праць Слов’янського державного педагогічного університету, 2010. Ч. II. №5. C. 181–191.
Потапкіна Л.В. Готовність до професійної діяльності як психолого-педагогічна проблема. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки, 2015. №1. С. 198–207.
Прудка Л. Обґрунтування формування інтегративної готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Київ, 2013.
Сластенин В.А. Университетское педагогическое образование: проблемы и решения. Професио-нально-педагогическая культура: история, тео-рия, технология: материалы Всесоюзной науч.-практ. конф. 9–11 октября. Белгород: БГУ, 1996. С. 3–7.
Словник української мови: в 11 томах. 1975. Т. 6.
Ягупов В.В. Педагогіка: навчальний посібник. Київ: Либідь, 2002.