Соціальний інтелект у контексті формування професійної компетентності майбутнього соціального педагога
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Проаналізовано поняття професійної компетентності як необхідної умови становлення висококваліфікованого фахівця соціально-педагогічної діяльності. Зазначено особливості, структурні компоненти і функції соціального інтелекту, а також здійснено теоретичне обґрунтування його ролі й потенціалу в формуванні професійної компетентності майбутнього соціального педагога.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Список використаної літератури
Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс] : Верховна Рада України; Закон від 17.01.2002 № 2984-ІІІ. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2984-14/page
Карсканова С. В. Розвиток соціального інтелекту майбутнього фахівця у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / С. В. Карсканова // Науковий вісник Миколаївського державного університету ім. В. О. Сухомлинського. Сер. : Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 1.45. – С. 59–63. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvmdup_2014_1.45_15.pdf
Кристопчук Т. Є. Компетентнісний підхід : європейський вимір / Т. Є. Кристопчук // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічна. – 2011. – Вип. 6. – С. 33–42.
Лунева О. В. Концепция социального интеллекта личности / О. В. Лунева // Знание. Понимание. Умение. – 2012. – № 2. – С. 46–51.
Мельничук О. Б. Соціальний інтелект як складова професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. – 2014. – Вип. 1. – Том 2. – С. 52–57.
Равен Дж. Компетентность в современном обществе : выявление, развитие и реализация / Дж. Равен; [пер. с англ. под общ. ред. В.И. Белопольского]. – М. : Когнито-Центр, 2002. – 396 с.
Савченко О. Я. Компетентнісний підхід як чинник якості професійної підготовки майбутнього вчителя / О. Я Савченко // Формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів : теоретичні аспекти. Науково-метод. збірник. Серія «Бібліотека педагога». − 2010. – Вип. 20. – С. 15–21.
Ушаков Д. В. Социальный интеллект как вид интеллекта / Д. В. Ушаков // Социальный интеллект : теория, измерение, исследования / [под ред. Д. В. Люсина, Д. В. Ушакова]. – М. : Изд-во «Институт психологии РАН», 2004. – С. 11–28.
Руденко С. В. Социальный интеллект как фактор успешности педагогической деятельности / С. В. Руденко // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. – № 12. – С. 7−12.
Кострикина И. С. Современное образование как интегратор общественного интеллекта и генератор нового знания / И. С. Кострикина // Психология обучения. – 2010. – № 6. – С. 4−16.